Byggepladen Websted Hjemmesiden
Om foreningen
Bestyrelsen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download
Links

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Se min nyeste skabning
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - Imperial Flagship egen kreation
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Imperial Flagship egen kreation

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Amir.Gomaa Se drop down
Knop
Knop

Medlem siden: 16-Januar-2012
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 5
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Amir.Gomaa Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Imperial Flagship egen kreation
    Sendt: 11-Oktober-2012 kl. 14:28

Her er Billeder af mit endelige færdige projekt der har taget godt over 2 år at bygge og mere end 55.000 klodser, den måler over 2,20 m i længden og 1,65 m i højden. Den er ligså fyldt med detaljer indvendig som udvendig, den mangler kun sejlene for at være fuldendt. Skibet består af 3 dæk, med 148 kanoner og over 150 minifigurer.

Den står udstillet i et montre, i vores nyåbnet LEGO forretning. Se mere på www.playform.dk

Til top
Martin.Vest.Hansen Se drop down
Klods
Klods

Medlem siden: 13-April-2012
Sted: Danmark
Point: 220
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Martin.Vest.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11-Oktober-2012 kl. 14:44
Clap Meget flot jeg synes virkelig det er gennemført Thumbs Up
Til top
Carsten.Svendsen Se drop down
Tagsten
Tagsten

Medlem siden: 19-November-2010
Point: 748
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Carsten.Svendsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11-Oktober-2012 kl. 15:10
Hold nu kaje, jeg tabte bogstaveligt talt kæben da jeg så det der. Fedt, fedt, fedt. 48
Til top
S.Skjødt-Ladefoged Se drop down
Dæk
Dæk
LUGBULK General

Medlem siden: 07-Marts-2011
Sted: DK
Region: Østjylland
Point: 16009
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér S.Skjødt-Ladefoged Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11-Oktober-2012 kl. 15:42
Den vil jeg forbi og se... dette kalder jeg godt arbejdeClap
Søren Skjødt-Ladefoged.

LUGBULK General
Til top
Martin.Bruun Se drop down
Dæk
Dæk

Medlem siden: 24-Januar-2004
Sted: Denmark
Region: Hovedstadsområdet
Point: 5296
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Martin.Bruun Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11-Oktober-2012 kl. 15:43
Det er da for vildt. Clap

Du må tage nogle flere og skarpere billeder. Det er svært at få et godt indtryk af detaljerne lige nu.
Martin Bruun

"A man builds with his brain and not with his hands"

- Brickelangelo
Til top
Henrik.Cwarzko Se drop down
Tagsten
Tagsten

Medlem siden: 10-Januar-2011
Region: Hovedstadsområdet
Point: 339
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik.Cwarzko Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11-Oktober-2012 kl. 16:12
Hold da for den! Som jeg plejer at sige en smule underdrevet: "Det er da ikke så tosset", hvilket i denne sammenhæng er en kraftig underdrivelse!!!

Flere billeder, og gerne i et format, som modellerne fortjener. Forsøgte at komme ind på jeres website, der vist trænger til lidt tuning - det går for langsomt, men det bliver bedre, er jeg sikker på.

Held og lykke med jeres butik!
Henrik Cwarzko
Til top
Jesper.Lindbæk Se drop down
Panel
Panel

Medlem siden: 17-Januar-2011
Region: Nordsjælland
Point: 940
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jesper.Lindbæk Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11-Oktober-2012 kl. 18:17
WOWThumbs Up
Jeg mangler ord...
Jesper Westlund Lindbæk

Oderint dum metuant

I don't suffer insanity, I enjoy every minute of it!
Til top
Benjamin.Jakobsen Se drop down
Liftarm
Liftarm

Medlem siden: 04-Februar-2012
Region: Østjylland
Point: 2130
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Benjamin.Jakobsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12-Oktober-2012 kl. 02:54
Sweet! Det ser super godt ud. Men jeg kunne også godt bruge nogle flere billeder. Men det er nok svært at tage gode billeder i butikken.
Til top
Casper.Hansen Se drop down
Bestyrelse
Bestyrelse
Suppleant

Point: 3039
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Casper.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12-Oktober-2012 kl. 04:11
Fed scene med bølger på "vandet" og robåde, det synkende skib, det kunne man godt stå og kikke på i lang tid.  Ærgeligt at man skal helt til Randers for at se det. Smile

Held og lykke med jeres nye butik, det virker som om at den er et besøg værd hvis man skulle komme forbi en weekend om formiddagen.
Casper Hansen
Med 6 2x4 standard klodser kan du lave 915.103.765 kombinationer
Helt ærligt, Hvor klodset må man være?
Til top
Svend.Erik.Saksun Se drop down
Dæk
Dæk

Medlem siden: 07-Oktober-2005
Point: 10156
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Svend.Erik.Saksun Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12-Oktober-2012 kl. 05:18
Imponerende, men bortset fra at der er stort, er det svært at udtale sig om noget pga. billedkvaliteten Confused
Til top
Morten.Toftegaard Se drop down
Klods
Klods

Medlem siden: 03-Juli-2010
Region: Vestsjælland
Point: 105
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Morten.Toftegaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12-Oktober-2012 kl. 08:54
FantastiskClap smtidig et godt layout, kunne være fedt at se med sejl.
Til top
Morthen.Falk.Poulsen Se drop down
Liftarm
Liftarm

Medlem siden: 26-November-2011
Sted: Legoland
Point: 3103
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Morthen.Falk.Poulsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12-Oktober-2012 kl. 09:33

Wow............forstår godt det tog så lang tid at bygge den, 55.000. klodser.........er ret meget....

virkeligt imponerende. I må udstille den på den første og bedste Lego udstilling i kan finde.........
Over 2 meter lang hva??...........mit største skib er kun på lidt over en meter.......
hvor bred er den så????
Hvis du tager en klods og sætter den op på en anden klods så har du en MOC

Pirat Kongen
Til top
Morthen.Falk.Poulsen Se drop down
Liftarm
Liftarm

Medlem siden: 26-November-2011
Sted: Legoland
Point: 3103
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Morthen.Falk.Poulsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12-Oktober-2012 kl. 09:38
Når i skal lave sejl,
så kan jeg meget varmt anbefale liggestole stof.
1 Det er bedre til at holde formen end Lego's sejl.
2 Det er lige så tyndt som Lego's sejl.
3 I kan lave det lige den størrelse i vil. 
Hvis du tager en klods og sætter den op på en anden klods så har du en MOC

Pirat Kongen
Til top
Jeppe.Schmidt Se drop down
Panel
Panel

Medlem siden: 27-Februar-2011
Region: Sydsjælland
Point: 755
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jeppe.Schmidt Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12-Oktober-2012 kl. 11:46
Det er godt nok stort. Meget mere kan jeg ikke sige. Håber på nogle bedre billeder, så man rigtigt kan bedømme byggearbejdet. Men alene det at det har taget to år er imponerende.

Morthen: under "indlæg funktion" er der en mulighed for at redigere i tidligere indlæg, så du slipper for at dobbelt-poste.
Jeppe Schmidt
Til top
Ole.Nordby Se drop down
Tagsten
Tagsten

Medlem siden: 21-August-2010
Sted: Norge
Point: 357
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ole.Nordby Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12-Oktober-2012 kl. 16:31
Flott båt =) 
Om det ikke gjør noget så låner jeg link til bildet og bruker det i en post på vores forum i Norge for å vise båten og fortelle om deres nyåbnede forretning =) 

Redigeret af Ole.Nordby - 12-Oktober-2012 kl. 16:36
Ole Christian Nordby

Byggepladen & Brikkelauget
Til top
Søren-Johansen Se drop down
Dæk
Dæk

Medlem siden: 18-Marts-2012
Region: Midtsjælland
Point: 6216
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Søren-Johansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12-Oktober-2012 kl. 16:45
Er du gal en skudde mand:-) Er den så bygget i sektioner eller moduler? Imponerende arbejde og en pæn sjat kloidser da. Men som andre har sagt, flere og bedre billeder:-)

Venligst Søren, The SpaceGeek
Søren Johansen
Til top
C.Behrens Se drop down
Dæk
Dæk

Medlem siden: 29-April-2008
Sted: Denmark
Region: Trekantsområdet
Point: 5825
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér C.Behrens Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12-Oktober-2012 kl. 17:00
Ship ohøj for et skib. Det er godt nok flot. Og sikke en størrelse det har. 
Jeg kommer gerne forbi butikken ved passende lejlighed og kigger. Skal man forud anmelde sit besøg, eller har du åbent alle weekender?
Til top
Amir.Gomaa Se drop down
Knop
Knop

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Amir.Gomaa Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12-Oktober-2012 kl. 18:28
Mange takBig smile Du er altid velkommen til at besøge os, vI har åben fredag, lørdag, søndag fast du kan gå ind på vores hjemmeside playform.dk og få mere info
Til top
Amir.Gomaa Se drop down
Knop
Knop

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Amir.Gomaa Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12-Oktober-2012 kl. 18:34
Det er helt iordenBig smile Beklager billederne er lidt sløret, men der kommer nye på senere 
Til top
Amir.Gomaa Se drop down
Knop
Knop

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Amir.Gomaa Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12-Oktober-2012 kl. 18:50
Skibet er bygget i 3 store sektioner med 3 dæk med kanoner og under dæk der er mange funktioner i skibet. altså bygget op som et rigtig skib med mange detaljer ikke sparet på noget. man er jo lego nørd48 
Til top
 Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.055 sekunder.