Byggepladen Websted Hjemmesiden
Om foreningen
Bestyrelsen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download
Links

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Se min nyeste skabning
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - LEGO-mandens kat
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

LEGO-mandens kat

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Lasse.Vestergård Se drop down
Liftarm
Liftarm

Medlem siden: 20-Juni-2010
Sted: Danmark
Region: Midtsjælland
Status: Offline
Point: 3538
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lasse.Vestergård Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: LEGO-mandens kat
    Sendt: 23-September-2012 kl. 06:47

Sidste år byggede jeg et dukkehus i 1958 stil til LEGO maskotten: http://www.byggepladen.dk/forum/forum_posts.asp?TID=11472&title=maskottens-hus-anno-1958

På udstillinger har jeg haft gemt 8 mus i huset, som publikum skulle finde. I dag står huset på mit værelse. Men det er stadig fyldt med mus.

En morgen fik LEGO maskotten sig en ubehagelig overraskelse, da han kom ind i køknet for at spise sin morgenmad:

cat_03.jpg

Det stod nu klart for LEGO maskotten, at han var nødt til at gøre noget ved problemet. Derfor har han anskaffet sig en kat:  

cat_04.jpg

Katten er dog mere optaget af at drikke mælk end at fange mus:

cat_05.jpg

Katten er bygget til Svend Eriks Jubilæumskonkurrence. Ifølge konkurrencereglerne skal katten have et navn. Jeg har spekuleret meget på, hvad den skal hedde. Da LEGO maskottens navn er LEGO-manden, har jeg besluttet, at katten skal hedde LEGO-katten. Her er et billede af katten alene:

cat_01.jpg

Der er brugt 51 klodser:

cat_02.jpg

Lasse Vestergård

"At bygge er at hygge"

Mine MOCs kan ses her
Til top
Anders.Reinhard Se drop down
Panel
Panel

Medlem siden: 27-Oktober-2005
Sted: Denmark
Region: ikke oplyst
Point: 1283
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Anders.Reinhard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23-September-2012 kl. 06:52
Genialt Lasse!!! Smile
Til top
Søren-Johansen Se drop down
Dæk
Dæk

Medlem siden: 18-Marts-2012
Region: Midtsjælland
Point: 6217
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Søren-Johansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23-September-2012 kl. 07:02
Det kan være det er sådan en kat jeg skal have næste gang:-) Flot Lasse og tak for at vise hvilke dele du har brugt:-)
Søren Johansen
Til top
Casper.Hansen Se drop down
Bestyrelse
Bestyrelse
Suppleant

Medlem siden: 16-Januar-2012
Region: Nordsjælland
Point: 3039
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Casper.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23-September-2012 kl. 08:09
Flot kat og dejlig historie.

Og så er den allergi venlig!
Casper Hansen
Med 6 2x4 standard klodser kan du lave 915.103.765 kombinationer
Helt ærligt, Hvor klodset må man være?
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.051 sekunder.