![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
Kundby Kro |
Besvar
|
| Forfatter | |
Anne.Mette.V
Liftarm
Medlem siden: 20-September-2007 Sted: Denmark Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 4244 |
Indlæg funktioner
Tak(1)
Citér Svar
Emne: Kundby KroSendt: 10-September-2012 kl. 16:13 |
|
I forbindelse med LEGO udstillingen i Kundby den 20. og 21. oktober 2012, har vi aftalt at prøve at erstatte nogle af de klassiske niveau-moduller med huse.
I den forbindelse har jeg prøvet at bygge denne lille kro:
![]() og her et billede, der gerne skulle vise, hvordan den ser ud, når den kommer i mellem 2 moduller:
![]() Jeg ved faktisk ikke om der findes en kro i Kundby, men den kan jo altid få et andet navn, hvis den kommer med til en anden by.
|
|
![]() |
|
Jesper.Lindbæk
Panel
Medlem siden: 17-Januar-2011 Sted: Danmark Region: Nordsjælland Status: Offline Point: 940 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 10-September-2012 kl. 16:23 |
|
God ide
|
|
|
Jesper Westlund Lindbæk
Oderint dum metuant I don't suffer insanity, I enjoy every minute of it! |
|
![]() |
|
Morten.Dalermoen
Panel
Medlem siden: 30-Juli-2010 Sted: Norge Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 1658 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 10-September-2012 kl. 16:38 |
|
Flott moc!
Hvem er de 3 minifig..."lokale helter" fra Kundby?
![]() Redigeret af Morten.Dalermoen - 10-September-2012 kl. 16:42 |
|
|
Morten Dalermoen
|
|
![]() |
|
Svend.Erik.Saksun
Dæk
Medlem siden: 07-Oktober-2005 Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 10156 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 10-September-2012 kl. 17:54 |
Den er nydelig - og så blev jeg lige mindet om at jeg vist skylder at bygge nogle også
|
|
![]() |
|
Jeppe.Schmidt
Panel
Medlem siden: 27-Februar-2011 Region: Sydsjælland Status: Offline Point: 755 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 11-September-2012 kl. 14:37 |
|
Alle tiders ide! Niveaumodulerne er meget ensformige og lidt kedelige i længden. Så en lille hus hist og her er da noget der liver op.
Måske en skorsten på taget ville pynte.
|
|
|
Jeppe Schmidt
|
|
![]() |
|
Besvar
|
|
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |