![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
Bornholm |
Besvar
|
| Forfatter | |
Lone.Pihl
Panel
Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: Bornholm Status: Offline Point: 1007 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Emne: BornholmSendt: 18-August-2012 kl. 12:52 |
|
Vi holder planlægningsmøde til udstillingen d. 20 og 21 oktober i Søndermarkshallen i Rønne.
Planlægningsmødet er hos Arne Dahl Andersen Munch-Petersensvej 13 3700 Rønne onsdag d. 22/8 kl 19.00 tilmelding på mail.pihl@gmail.com |
|
|
Jo flere klodser jeg har, jo flere mangler jeg....
|
|
![]() |
|
Sandra.Almeida
Liftarm
Medlem siden: 28-September-2009 Sted: Denmark Region: Vestjylland Status: Offline Point: 2318 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 18-August-2012 kl. 15:17 |
|
Lone, jeg vil lige gøre opmærksom på at alle (ikke medlemmer også) kan læse i den del af forum.
Måske ikke særlig god ide at ligge adresse og email her... |
|
|
AKA: Cassiebsg
- "There are those who believe that life here began out there..." - "The Future? He can barely function in the present!" |
|
![]() |
|
C.Behrens
Dæk
Medlem siden: 29-April-2008 Sted: Denmark Region: Trekantsområdet Status: Offline Point: 5825 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 20-August-2012 kl. 14:45 |
|
Det sker der jo så ikke så meget ved (med mindre at man ikke vil have at andre folk skal vide at man godt kan lide LEGO)
Jeg vil da sige at det er en god ide at gøre det. -Især hvis man som bornholmerne er interesserede i at der komme nye med til mødet. Man kan jo altid efter den 20-21 okt gå ind og redigere beskeden og fjerne email adressen igen.
|
|
![]() |
|
Lone.Pihl
Panel
Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: Bornholm Status: Offline Point: 1007 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 21-August-2012 kl. 12:16 |
|
Arne har en offentlig profil, hvor alle kan læse med - hvor hans adresse, telefon, mail mv fremgår.
Det er min mail adresse og da vi gerne vil finde flere bornholmske LEGO folk, vil vi da gerne kontaktes. Det er endda muligt at besøge Arne og se hans opstillede LEGO, det er der flere, som har gjort efter han var med i tv2bornholm. |
|
|
Jo flere klodser jeg har, jo flere mangler jeg....
|
|
![]() |
|
Besvar
|
|
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |