![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
Sommerens skabninger |
Besvar
|
| Forfatter | |
Jesper.Ottosen
Klods
Medlem siden: 11-Juni-2010 Sted: DK Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 246 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Emne: Sommerens skabningerSendt: 30-Juli-2012 kl. 18:05 |
|
Til almindelig deling og behagelig gennemkig: Har MOC'et lidt i sommeren - ikke så proffesionelt udført som andre. Men lidt har også ret. Billeder findes på Flickr under
http://www.flickr.com/photos/jlottosen/sets/72157630746609688/
Specielt vil jeg fremhæve "pølsebagerens cykel" (Den har Simon på 6 bygget), mens jeg har stået for en construction dumper (så sparede jeg 4202 :) og et CITY fængsel til ældste. Der er også lidt af historien om hvordan en T-rex blev ædt af "Dino jægeren". Men ellers er der bare ham her: ![]() |
|
![]() |
|
Erik.D.Petersen
Panel
Medlem siden: 27-Oktober-2011 Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 1136 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 30-Juli-2012 kl. 18:40 |
|
Tak for kigget. Man kan, om ikke andet, at LEGO klodserne er brugt efter alle kunstens regler. Jeg lagde, foruden pølsebagercyklen, også mærke til en fint udført VW Boble - Olivia's nye køretøj. Linket til det pågældende galleri er gemt, til fremtidig reference og "inspiration" (læs: som byggeplan)
![]()
|
|
![]() |
|
Jesper.Ottosen
Klods
Medlem siden: 11-Juni-2010 Sted: DK Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 246 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 31-Juli-2012 kl. 13:59 |
For det den rigtige folkevogn ... når familien skal en tur i skoven Tak Erik! Giv et prej når byggeplanerne er kommet til live :)
|
|
![]() |
|
Besvar
|
|
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |