Byggepladen Websted Hjemmesiden
Om foreningen
Bestyrelsen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download
Links

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Se min nyeste skabning
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - Golden Whale
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Golden Whale

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Morthen.Falk.Poulsen Se drop down
Liftarm
Liftarm

Medlem siden: 26-November-2011
Sted: Legoland
Region: Nordsjælland
Status: Offline
Point: 3103
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Morthen.Falk.Poulsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16-Juni-2012 kl. 17:38
Citat: Casper.Hansen Casper.Hansen skrev:

Sej lille plimsolle du har fået banket sammen derSmile
Okay, lidt for underspillet:  Det jeg ville sige er at det er en super sej fuldrigger med råsejl på alle master du har MOC'et sammen. 
En herlig video er det også blevet til.
Fine lyseffekter og super seje kanon luger, har du overvejet at bruge elastikker istedet for tandhjul?

Dejligt at du ville dele den med os, jeg må blankt erkende at jeg sikkert aldrig kommer til at lave noget tilsvarende.
ja det er en sej lille pimsolle jeg har MOC'et sammen, og ja det har jeg, og det kommer ikke til at virker, dels fordig så kan jeg ikke lukke dem igen,  og nummer 2, de vil bare blive ved med at snurre rundt, da det kræver rigtigt meget kraft at trække det, jeg har bygget mit system om flere gange end jeg kan tælle til, for at undgå de tandhjul, det lykkedes ikke, endnu, men det kommer, lige nu gjaldt det bare om at blive den første i verden til at lave det her system, hvilket jeg har gjort, hehe,
Hvis du tager en klods og sætter den op på en anden klods så har du en MOC

Pirat Kongen
Til top
Lars.H.Sørensen Se drop down
Panel
Panel

Medlem siden: 02-Marts-2012
Sted: Danmark
Region: Hovedstadsområdet
Point: 1093
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars.H.Sørensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17-Juni-2012 kl. 06:39
Simpelthen et frenragende skib!! Fed detalje med kanonerne. Det næste bliver vel at de også kan skyde med kanonkugler? Smile
Leg godt :)
Til top
Liftarm
Liftarm

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Morthen.Falk.Poulsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17-Juni-2012 kl. 07:02
Citat: Lars.H.Sørensen Lars.H.Sørensen skrev:

Simpelthen et frenragende skib!! Fed detalje med kanonerne. Det næste bliver vel at de også kan skyde med kanonkugler? Smile
som jeg skrev længere oppe i chatten, så prøvede jeg, men det ødelagde næsten mit system, så jeg arbejder stadig på det,  men tak for rossen =)

Redigeret af Morthen.Falk.Poulsen - 17-Juni-2012 kl. 07:12

Pirat Kongen
Til top
Jakob.Hestbæk Se drop down
Bestyrelse
Bestyrelse
Suppleant

Medlem siden: 28-November-2010
Sted: Danmark
Point: 2846
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jakob.Hestbæk Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18-Juli-2012 kl. 08:43
Lidt forsinket har jeg tilføjet skibet til listen med piratmocs. Jeg kunne dog godt tænke mig et bud på hvad det er for en skibstype.
Til top
Liftarm
Liftarm

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Morthen.Falk.Poulsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18-Juli-2012 kl. 09:21
Citat: Jakob.Hestbæk Jakob.Hestbæk skrev:

Lidt forsinket har jeg tilføjet skibet til listen med piratmocs. Jeg kunne dog godt tænke mig et bud på hvad det er for en skibstype.

Den er da et Linieskib/Brigatine/Frigat, det er da det er da meget tydeligt at se............
Det er lidt svært at udtrykke sarkasme på skrift.
Jeg aner ikke hvad det specifikt er for en.
Men jeg gik efter at bygge den som en fire mastet Brigatine,
Men lad os bare kalde det for et Lego Skib,
men det endte nok op med at, blive en blanding af de tre.

Pirat Kongen
Til top
Ulrik.Hansen Se drop down
Dæk
Dæk

Medlem siden: 04-Marts-2008
Sted: Denmark
Point: 7450
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ulrik.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29-Juli-2012 kl. 14:32
Citat: Asger.Lindeblad Asger.Lindeblad skrev:

Citat: Svend.Erik.Saksun Svend.Erik.Saksun skrev:

74 kanoner i 3 etager .

Det skærer altså lidt i øjnene på en søofficer med etager på et skib. Det hedder dæk!

Kan søofficeren så ikke lige forklare hvordan det er med styrbord og bagbord LOL (jeg ved godt jeg bare kunne google det)
Ulrik Hansen | Flickr-galleri
Til top
Liftarm
Liftarm

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Morthen.Falk.Poulsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29-Juli-2012 kl. 14:53
Citat: Ulrik.Hansen Ulrik.Hansen skrev:

Citat: Asger.Lindeblad Asger.Lindeblad skrev:

Citat: Svend.Erik.Saksun Svend.Erik.Saksun skrev:

74 kanoner i 3 etager .

Det skærer altså lidt i øjnene på en søofficer med etager på et skib. Det hedder dæk!

Kan søofficeren så ikke lige forklare hvordan det er med styrbord og bagbord LOL (jeg ved godt jeg bare kunne google det)
Styrbord er højre og bagbord er venstre,
men istedet for at diskuterer det, så ville jeg blive glad hvis folk kommenterede på mit skib også,

Pirat Kongen
Til top
 Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.070 sekunder.