![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
Golden Whale |
Besvar
|
Side <12 |
| Forfatter | |||
Morthen.Falk.Poulsen
Liftarm
Medlem siden: 26-November-2011 Sted: Legoland Region: Nordsjælland Status: Offline Point: 3103 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 16-Juni-2012 kl. 17:38 |
||
ja det er en sej lille pimsolle jeg har MOC'et sammen, og ja det har jeg, og det kommer ikke til at virker, dels fordig så kan jeg ikke lukke dem igen, og nummer 2, de vil bare blive ved med at snurre rundt, da det kræver rigtigt meget kraft at trække det, jeg har bygget mit system om flere gange end jeg kan tælle til, for at undgå de tandhjul, det lykkedes ikke, endnu, men det kommer, lige nu gjaldt det bare om at blive den første i verden til at lave det her system, hvilket jeg har gjort, hehe,
|
|||
|
Hvis du tager en klods og sætter den op på en anden klods så har du en MOC
Pirat Kongen |
|||
![]() |
|||
Lars.H.Sørensen
Panel
Medlem siden: 02-Marts-2012 Sted: Danmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 1093 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 17-Juni-2012 kl. 06:39 |
||
|
Simpelthen et frenragende skib!! Fed detalje med kanonerne. Det næste bliver vel at de også kan skyde med kanonkugler?
|
|||
|
Leg godt :)
|
|||
![]() |
|||
Morthen.Falk.Poulsen
Liftarm
Medlem siden: 26-November-2011 Sted: Legoland Region: Nordsjælland Status: Offline Point: 3103 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 17-Juni-2012 kl. 07:02 |
||
som jeg skrev længere oppe i chatten, så prøvede jeg, men det ødelagde næsten mit system, så jeg arbejder stadig på det, men tak for rossen =)
Redigeret af Morthen.Falk.Poulsen - 17-Juni-2012 kl. 07:12 |
|||
|
Pirat Kongen |
|||
![]() |
|||
Jakob.Hestbæk
Bestyrelse
Suppleant Medlem siden: 28-November-2010 Sted: Danmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 2846 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 18-Juli-2012 kl. 08:43 |
||
|
Lidt forsinket har jeg tilføjet skibet til listen med piratmocs. Jeg kunne dog godt tænke mig et bud på hvad det er for en skibstype.
|
|||
![]() |
|||
Morthen.Falk.Poulsen
Liftarm
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 18-Juli-2012 kl. 09:21 |
||
Den er da et Linieskib/Brigatine/Frigat, det er da det er da meget tydeligt at se............ Det er lidt svært at udtrykke sarkasme på skrift. Jeg aner ikke hvad det specifikt er for en. Men jeg gik efter at bygge den som en fire mastet Brigatine, Men lad os bare kalde det for et Lego Skib, men det endte nok op med at, blive en blanding af de tre. |
|||
|
Pirat Kongen |
|||
![]() |
|||
Ulrik.Hansen
Dæk
Medlem siden: 04-Marts-2008 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 7450 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 29-Juli-2012 kl. 14:32 |
||
Kan søofficeren så ikke lige forklare hvordan det er med styrbord og bagbord (jeg ved godt jeg bare kunne google det) |
|||
|
Ulrik Hansen | Flickr-galleri
|
|||
![]() |
|||
Morthen.Falk.Poulsen
Liftarm
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 29-Juli-2012 kl. 14:53 |
||
Styrbord er højre og bagbord er venstre,
men istedet for at diskuterer det, så ville jeg blive glad hvis folk kommenterede på mit skib også, |
|||
|
Pirat Kongen |
|||
![]() |
|||
Besvar
|
Side <12 |
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |