Byggepladen Websted Hjemmesiden
Om foreningen
Bestyrelsen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download
Links

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Se min nyeste skabning
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - Vagtparade
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Vagtparade

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Svend.Erik.Saksun Se drop down
Dæk
Dæk

Medlem siden: 07-Oktober-2005
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 10156
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Svend.Erik.Saksun Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Vagtparade
    Sendt: 22-Juni-2012 kl. 14:44
Måtte lige benytte mig af regnvejret og færdiggøre mit display til Community Window i LEGO Store...
Det blev til en St. Kongensgade look alike og en vagtparade med hvad dertil hører.

Og ja, Henning M og andre, jeg er klar over at det hverken er et tambourkorps, en kongevagt eller en løjtnantsvagt eller lignende der kommer marcherende.

Modellen er bygget til turisterne, der kommer ind i butikken på Strøget og ikke til gamle gardere!

Og et billede af hele displayet.
Den opmærksomme læser har sikkert allede spottet et nyt (blåt) hus til højre...

Til top
Adrian.Perslow Se drop down
Liftarm
Liftarm

Medlem siden: 11-September-2010
Region: Hovedstadsområdet
Point: 4294
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Adrian.Perslow Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22-Juni-2012 kl. 14:50

Redigeret af Adrian.Perslow - 11-August-2025 kl. 10:52
Til top
C.Behrens Se drop down
Dæk
Dæk

Medlem siden: 29-April-2008
Sted: Denmark
Region: Trekantsområdet
Point: 5825
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér C.Behrens Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22-Juni-2012 kl. 14:57
Citat: Adrian.Perslow Adrian.Perslow skrev:

Fed scene - men står der virkelig en lyshåret kvinde oppe i venstre hjørne med en kniv i hånden?
Det er vel til selvforsvar for den verserende bandekrig. Der står jo en hipie nede på hjørnet, og så er der vel ikke langt til en pusher og en bande. LOL

Rigtig god scene du har valgt svend Erik. Flot moc. Den glæder jeg mig til at se i butikken næste gang.

Redigeret af C.Behrens - 22-Juni-2012 kl. 14:59
Til top
Dæk
Dæk

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Svend.Erik.Saksun Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22-Juni-2012 kl. 18:18
Citat: Adrian.Perslow Adrian.Perslow skrev:

Fed scene - men står der virkelig en lyshåret kvinde oppe i venstre hjørne med en kniv i hånden?
Det er meget godt spottet, Adrian, men hun er ikke med på den endelige version, som du kan se på det sidste billede...
Til top
Jesper.Hansen Se drop down
Liftarm
Liftarm

Medlem siden: 20-Juni-2007
Point: 2419
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jesper.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23-Juni-2012 kl. 03:56
Meget flot Svend Erik. Jeg vil kigge nærmere når jeg får taget mig sammen til at hente mit eget layout.
Til top
C.Behrens Se drop down
Dæk
Dæk

Medlem siden: 29-April-2008
Region: Trekantsområdet
Point: 5825
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér C.Behrens Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23-Juni-2012 kl. 07:30
Skal garderne egentlig ikke have blå bukser på?  70
Til top
S.Skjødt-Ladefoged Se drop down
Dæk
Dæk
LUGBULK General

Medlem siden: 07-Marts-2011
Sted: DK
Region: Østjylland
Point: 16009
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér S.Skjødt-Ladefoged Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23-Juni-2012 kl. 09:22
Det er et flot display du har fået lavet.Clap

Måske den foreste garder skulle have sådan en på skulderen? http://www.bricklink.com/catalogItem.asp?P=2526 bare for at marker at han har større rang end de andre.
Søren Skjødt-Ladefoged.

LUGBULK General
Til top
Anne.Mette.V Se drop down
Liftarm
Liftarm

Medlem siden: 20-September-2007
Region: Midtsjælland
Status: Online
Point: 4244
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Anne.Mette.V Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23-Juni-2012 kl. 13:46
SuperThumbs Up 

Glæder mig som andre til at nærstudere den, når den kommer ind i LEGO Store. Det er 2 super gode huse, med fede detaljer. Kan specielt godt lide gavlen med "dragen" på det blå hus.

Jeg håber ikke, at denne flotte MOC skræmmer nogen fra selv at melde sig til at bygge til LEGO Store. Listen med udstillere er snart ved at være tom:

Redigeret af A.M.Vestergård - 23-Juni-2012 kl. 13:47
Anne Mette Vestergård

Mine modeller på flickr
Til top
Benjamin.Jakobsen Se drop down
Liftarm
Liftarm

Medlem siden: 04-Februar-2012
Sted: Danmark
Region: Østjylland
Point: 2130
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Benjamin.Jakobsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24-Juni-2012 kl. 06:25
Igen en super flot moc. OG fedt med alle de "minifigures" der er sat direkte ind.
Til top
Dæk
Dæk

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Svend.Erik.Saksun Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24-Juni-2012 kl. 06:42
Citat: S.Skjødt-Ladefoged S.Skjødt-Ladefoged skrev:

Måske den foreste garder skulle have sådan en på skulderen? http://www.bricklink.com/catalogItem.asp?P=2526 bare for at marker at han har større rang end de andre.
Det overvejede jeg, Søren, men da sablen viser at han er officer, så droppede jeg "pynten"...
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.041 sekunder.