![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
Ork skib |
Besvar
|
| Forfatter | |
BrianAbildgaard
Klods
Medlem siden: 18-December-2009 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 297 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Emne: Ork skibSendt: 30-April-2012 kl. 13:47 |
|
Hermed lidt flere billeder af ork skibet Slaverne sidder klar til turen bag årerne Slavepiskeren (maskinemesteren) på vej ned for at få tempoet i vejret Skytterne på udkig |
|
![]() |
|
Lars.H.Sørensen
Panel
Medlem siden: 02-Marts-2012 Sted: Danmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 1093 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 30-April-2012 kl. 13:53 |
|
Skøn moc! Dog lidt for "glat og poleret" efter min smag (det er jo ork'er vi snakker om). Rælingen er jeg heller ikke så vildt med. Mine favorit detaljer er årene der stikker ud fra skroget, og taget på agter bygningen.
|
|
|
Leg godt :)
|
|
![]() |
|
Erik.D.Petersen
Panel
Medlem siden: 27-Oktober-2011 Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 1136 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 30-April-2012 kl. 14:03 |
|
Flot bidrag til konkurrencen! Kan godt li' sejlene og årerne. Skroget fungerer også ganske godt - når nu Claus har "forbudt"
brugen af skrogdele.
|
|
![]() |
|
Benjamin.Jakobsen
Liftarm
Medlem siden: 04-Februar-2012 Sted: Danmark Region: Østjylland Status: Offline Point: 2130 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 30-April-2012 kl. 14:06 |
|
Super cool moc. Fede sejl
|
|
![]() |
|
Daniel.Andersen
Liftarm
Medlem siden: 18-August-2009 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 3358 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 30-April-2012 kl. 14:40 |
|
Ganske ORKinale sejl. Den er en af mine favoritter i konkurrencen
|
|
|
At bygge med LEGO er som at male i 3D
|
|
![]() |
|
Svend.Erik.Saksun
Dæk
Medlem siden: 07-Oktober-2005 Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 10156 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 01-Maj-2012 kl. 12:56 |
|
Jeg er ret pjattet med det skib: Orkginalt og anderledes!
|
|
![]() |
|
Jeppe.Schmidt
Panel
Medlem siden: 27-Februar-2011 Region: Sydsjælland Status: Offline Point: 755 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 01-Maj-2012 kl. 14:41 |
|
Grrr.. hvorfor skulle du også lige komme med i konkurrencen?? Jeg troede, sejren var min. Meget originalt med brugen af dragevinger som sejl, og det passer godt med ork-temaet. Farvesammensætningen er også alle tiders.
Findes der rent faktisk slaver under dæk, eller lader du bare som om?
|
|
|
Jeppe Schmidt
|
|
![]() |
|
BrianAbildgaard
Klods
Medlem siden: 18-December-2009 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 297 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 01-Maj-2012 kl. 16:00 |
|
|
|
![]() |
|
Morthen.Falk.Poulsen
Liftarm
Medlem siden: 26-November-2011 Sted: Legoland Region: Nordsjælland Status: Offline Point: 3103 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 01-Maj-2012 kl. 16:46 |
|
og hvad er den extra feature du har gemt?
men det er et rigtigt pænt og studless vikinge agtigt skib du har her,
sejlene er rigtigt godt fundet på, men det er stadig fpr pænt til at være et orc-skib der kunne godt havde været nogle tænder i din ræling, og lidt mere gyset, men sådan er det jo, ellers et rigtigt godt stykke arbejde. |
|
|
Hvis du tager en klods og sætter den op på en anden klods så har du en MOC
Pirat Kongen |
|
![]() |
|
Jeppe.Schmidt
Panel
Medlem siden: 27-Februar-2011 Region: Sydsjælland Status: Offline Point: 755 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 02-Maj-2012 kl. 14:42 |
Hmm.. wonder what that might be
![]() |
|
|
Jeppe Schmidt
|
|
![]() |
|
Sus.Warming
Tagsten
Medlem siden: 25-Oktober-2007 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 524 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 04-Maj-2012 kl. 04:19 |
|
Super fedt skib Brian....
Sejlene er nok mine favoritter - De der dragevinger er et af de elementer jeg kan have liggende i ages fordi jeg ikke aner hvad pokker jeg skal stille op med dem (foruden at bygge en hulens masse drager ;-) ) Er ikke enig i at skibet er for "pænt" (men jeg er jo også en tøs ;-) ) Held og lykke til alle i skibskonkurrencen... SUs |
|
![]() |
|
BrianAbildgaard
Klods
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 04-Maj-2012 kl. 16:17 |
|
Takker for kommentarer
Det var sjovt nok vingerne der startede ideen. Jeg så en kasse fyldt med vinger på klodsfest og så tænkte jeg at det kunne da måske være sjovt at sætte som sejl på et ork skib. Jeg håber at lave flere "pæne" ork ting :-) Redigeret af BrianAbildgaard - 06-Maj-2012 kl. 13:20 |
|
![]() |
|
Besvar
|
|
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |