![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
Et middelalderhus |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Jakob.Hestbæk ![]() Bestyrelse ![]() ![]() Medlem siden: 28-November-2010 Sted: Danmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 2810 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 23-Februar-2012 kl. 06:47 |
Jeg har bygget et lille middelalderhus. Og så blev det faktisk noget større end jeg havde i tankerne fra starten. Selv om min samling af klodser fylder ca. ½ m3, så manglede jeg alligevel klodser til til alle dele af huset.
![]() ![]() ![]() ![]() MocPage - A Medival House |
|
![]() |
|
Anders.Reinhard ![]() Panel ![]() ![]() Medlem siden: 27-Oktober-2005 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 1283 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det ser lovende ud Jakob!!! Der er rigtig mange fede detaljer dèr...
![]() ![]() |
|
![]() |
|
Thomas.Dreyer ![]() Plade ![]() Medlem siden: 05-August-2011 Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 63 |
Flot hus!
Jeg er selv fan af at bruge de små runde plates til at bygge mure af. Og jeg har faktisk selv et hus stående derhjemme, som i store træk er bygget på samme måde. Det bliver nok brugt i en MOC en dag, når jeg får tid ![]() |
|
![]() |
|
Jakob.Hestbæk ![]() Bestyrelse ![]() ![]() Medlem siden: 28-November-2010 Sted: Danmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 2810 |
![]() |
|
![]() |
|
Benjamin.Jakobsen ![]() Liftarm ![]() ![]() Medlem siden: 04-Februar-2012 Sted: Danmark Region: Østjylland Status: Offline Point: 2123 |
Det ser super godt ud!
Man lugter også lidt Derfel Cadarn. Jeg sidder selv og bygger på et middelalder hus, og kigger en del på hans guide. Jeg håber mit bliver færdigt inden for en måned.
|
|
![]() |
|
Det skal da ikke være nogen hemmelighed, at Derfel Cadarn har givet inspirationen til huset.
|
|
![]() |
|
Lasse.Vestergård ![]() Liftarm ![]() ![]() Medlem siden: 20-Juni-2010 Sted: Danmark Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 3479 |
Super flot hus
![]() Jeg glæder mig til at se det i aften.
|
|
![]() |
|
Jacob.Sparre ![]() Klods ![]() Medlem siden: 07-Maj-2009 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 225 |
Det er rigtig flot! (Og ja, inspirationskilden er tydelig nok. Men det gør vel ikke noget. ;-)
|
|
![]() |
|
Kim.Sørensen ![]() Tagsten ![]() ![]() Medlem siden: 05-Januar-2009 Sted: Middelfart - DK Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 621 |
Den er lige i øjet, rigtig flot bygningsværk
![]() ![]() |
|
![]() |
|
Thomas.Seifert ![]() Klods ![]() ![]() Medlem siden: 27-September-2011 Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 113 |
Virkeligt flot - og tak for at du tog det med til byggemøde
![]() |
|
![]() |
|
Tine.Gudiksen ![]() Klods ![]() ![]() Medlem siden: 16-Januar-2012 Sted: Danmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 304 |
Rigtig flot hus, vi er også igang med at bygge huse og tårn efter hans inspiration, men hold da op man skal bruge mange 1x1 round plate...
|
|
![]() |
|
jeg har lige forsøgt at tælle hvor mange 1x1 round plates, jeg har brugt, og jeg kom frem til 1008 stk. Så god fornøjelse.
![]() |
|
![]() |
|
Anders.B.Thuesen ![]() Klods ![]() ![]() Medlem siden: 16-Januar-2012 Sted: Danmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 174 |
jeg har altid syntes det var fuldstændig vandvittigt at bruge så mange af samme klods
![]() Det er stadig totalt lige i øjet mht. dit borg layout.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |