Byggepladen Websted Hjemmesiden
Om foreningen
Bestyrelsen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download
Links

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Se min nyeste skabning
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - Et middelalderhus
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Et middelalderhus

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
 Rangering: Emne rangering: 1 Stemmer, Gennemsnit 5.00  Emne Søg Emne Søg  Emne funktioner Emne funktioner
Jakob.Hestbæk Se drop down
Bestyrelse
Bestyrelse

Medlem siden: 28-November-2010
Sted: Danmark
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 2810
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Jakob.Hestbæk Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Et middelalderhus
    Sendt: 23-Februar-2012 kl. 06:47
Jeg har bygget et lille middelalderhus. Og så blev det faktisk noget større end jeg havde i tankerne fra starten. Selv om min samling af klodser fylder ca. ½ m3, så manglede jeg alligevel klodser til til alle dele af huset.

MocPage - A Medival House
Til top
Anders.Reinhard Se drop down
Panel
Panel

Medlem siden: 27-Oktober-2005
Sted: Denmark
Region: ikke oplyst
Point: 1283
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Anders.Reinhard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23-Februar-2012 kl. 06:53
Det ser lovende ud Jakob!!! Der er rigtig mange fede detaljer dèr... Clap Skal det ikke med til castle layoutet på KF!? Big smile 
Til top
Thomas.Dreyer Se drop down
Plade
Plade

Medlem siden: 05-August-2011
Point: 63
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thomas.Dreyer Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23-Februar-2012 kl. 06:53
Flot hus!

Jeg er selv fan af at bruge de små runde plates til at bygge mure af. Og jeg har faktisk selv et hus stående derhjemme, som i store træk er bygget på samme måde. Det bliver nok brugt i en MOC en dag, når jeg får tidSmile
Til top
Bestyrelse
Bestyrelse

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jakob.Hestbæk Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23-Februar-2012 kl. 07:04
Citat: Anders.Reinhard Anders.Reinhard skrev:

Det ser lovende ud Jakob!!! Der er rigtig mange fede detaljer dèr... Clap Skal det ikke med til castle layoutet på KF!? Big smile 
Det skal det da.Wink Det er primært derfor jeg byggede det. Jeg tager det med til byggemødet i Taastrup i aften.
Til top
Benjamin.Jakobsen Se drop down
Liftarm
Liftarm

Medlem siden: 04-Februar-2012
Region: Østjylland
Point: 2123
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Benjamin.Jakobsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23-Februar-2012 kl. 07:55
Det ser super godt ud! 

Man lugter også lidt Derfel Cadarn. Jeg sidder selv og bygger på et middelalder hus, og kigger en del på hans guide. Jeg håber mit bliver færdigt inden for en måned.
Til top
Bestyrelse
Bestyrelse

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jakob.Hestbæk Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23-Februar-2012 kl. 08:06
Det skal da ikke være nogen hemmelighed, at Derfel Cadarn har givet inspirationen til huset. 
Til top
Lasse.Vestergård Se drop down
Liftarm
Liftarm

Medlem siden: 20-Juni-2010
Region: Midtsjælland
Point: 3479
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lasse.Vestergård Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23-Februar-2012 kl. 08:27
Super flot hus Thumbs Up

Jeg glæder mig til at se det i aften.
Lasse Vestergård

"At bygge er at hygge"

Mine MOCs kan ses her
Til top
Jacob.Sparre Se drop down
Klods
Klods

Medlem siden: 07-Maj-2009
Sted: Denmark
Point: 225
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jacob.Sparre Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23-Februar-2012 kl. 08:49
Det er rigtig flot!  (Og ja, inspirationskilden er tydelig nok.  Men det gør vel ikke noget. ;-)
Til top
Kim.Sørensen Se drop down
Tagsten
Tagsten

Medlem siden: 05-Januar-2009
Sted: Middelfart - DK
Point: 621
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kim.Sørensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24-Februar-2012 kl. 08:43
Den er lige i øjet, rigtig flot bygningsværk Big smileThumbs Up
Til top
Thomas.Seifert Se drop down
Klods
Klods

Medlem siden: 27-September-2011
Point: 113
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thomas.Seifert Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24-Februar-2012 kl. 11:39
Virkeligt flot - og tak for at du tog det med til byggemøde Thumbs Up
Til top
Tine.Gudiksen Se drop down
Klods
Klods

Medlem siden: 16-Januar-2012
Point: 304
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tine.Gudiksen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24-Februar-2012 kl. 13:03
Rigtig flot hus, vi er også igang med at bygge huse og tårn efter hans inspiration, men hold da op man skal bruge mange  1x1 round plate...
Til top
Bestyrelse
Bestyrelse

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jakob.Hestbæk Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24-Februar-2012 kl. 13:45
jeg har lige forsøgt at tælle hvor mange 1x1 round plates, jeg har brugt, og jeg kom frem til 1008 stk. Så god fornøjelse. Wink
Til top
Anders.B.Thuesen Se drop down
Klods
Klods

Medlem siden: 16-Januar-2012
Point: 174
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Anders.B.Thuesen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27-Februar-2012 kl. 16:34
jeg har altid syntes det var fuldstændig vandvittigt at bruge så mange af samme klods Tongue

Det er stadig totalt lige i øjet mht. dit borg layout.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.383 sekunder.