Byggepladen Websted Hjemmesiden
Om foreningen
Bestyrelsen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download
Links

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Sidste nyt
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - Lord of the Rings?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Lord of the Rings?

Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
Anders.Reinhard Se drop down
Panel
Panel

Medlem siden: 27-Oktober-2005
Sted: Denmark
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 1283
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Anders.Reinhard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17-December-2011 kl. 08:21
Ja..... jeg savler altså stadig over denne nyhed..... Det bliver jo det vildeste tema til dato hvis i spørger mig!!!! 71199 .....og Birgit, jeg vil meget gerne se din figursamling!!! Tongue
Til top
Ulrik.Hansen Se drop down
Dæk
Dæk

Medlem siden: 04-Marts-2008
Region: Hovedstadsområdet
Point: 7450
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ulrik.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17-December-2011 kl. 09:45
Super nyhed!!! Så får vi måske nogle miniben med print på. Mon vi også kan regne med Hobitten i den sammenhæng? Det er den jeg bedst kan huske fra min barndom.
Ulrik Hansen | Flickr-galleri
Til top
Kim.Sørensen Se drop down
Tagsten
Tagsten

Medlem siden: 05-Januar-2009
Sted: Middelfart - DK
Point: 621
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kim.Sørensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17-December-2011 kl. 11:11
Jamen det er da en mega god nyhed og bedste julegave hidtil Big smile
Til top
Birgit.Hansen Se drop down
Klods
Klods

Medlem siden: 05-August-2009
Point: 193
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Birgit.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17-December-2011 kl. 11:56
Citat: Ulrik.Hansen Ulrik.Hansen skrev:

Super nyhed!!! Så får vi måske nogle miniben med print på. Mon vi også kan regne med Hobitten i den sammenhæng? Det er den jeg bedst kan huske fra min barndom.
Det er nok især fordi filmatiseringen af Hobbitten er på vej, at det kommer nu så ja, "Warner Bros. Consumer Products and and The LEGO Group announced today two new construction toy collections: LEGO THE LORD OF THE RINGS and LEGO THE HOBBIT: AN UNEXPECTED JOURNEY"
Til top
Chris.Paton Se drop down
Panel
Panel

Medlem siden: 02-Juni-2004
Sted: Greenland
Point: 1321
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Chris.Paton Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17-December-2011 kl. 14:09
Citat: Svend.Erik.Saksun Svend.Erik.Saksun skrev:

Diskussionen om SW er bedre end LotR tner ikke noget formål. Det er ligesom religion. Eller som da man i min barndom skændtes om H.C. Andersens Æventyr var bedre end Brødrene Grimms ditto.

Det var ikke en diskussion at jeg lægge op til, mere en personlig begrundelse for hvorfor jeg ser endnu mere frem til LOTR LEGO og dermed sikkert vil ofre flere penge for det. LOL
Til top
Morthen.Falk.Poulsen Se drop down
Liftarm
Liftarm

Medlem siden: 26-November-2011
Sted: Legoland
Region: Nordsjælland
Point: 3103
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Morthen.Falk.Poulsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17-December-2011 kl. 16:14
det var på tide, jeg havde godt snakket med nogle der havde spurgt lego om de ikke kunne lave LOTR Lego, også fik han svaret at mange mennesker havde spurgt dem om det, og de overvejede det, men der ville gå npget tid inden de fik licens aftelsen igennem osv. men det er da fedt at se de laver det, det bliver mange nok rigtigt glade for, nok ligeså mange som da de lavede pirates of the caribbean serien.                    

ClapClapClapClapClapClapClap
Hvis du tager en klods og sætter den op på en anden klods så har du en MOC

Pirat Kongen
Til top
C.Bennedsen Se drop down
Liftarm
Liftarm

Medlem siden: 05-Oktober-2005
Region: Vestjylland
Point: 3768
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér C.Bennedsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18-December-2011 kl. 05:04
Navne på de nye sæt - Det er alt jeg kan sige...

Gandalf ankommer
Shelob angriber
Uruk-hai hæren
Angreb på Weathertop
Morias Minerne
Slaget ved Helms kløft
Caspar Bennedsen
LEGO Certified Professional
Onsite Event Manager - Skærbæk Fan Weekend
Core team - LEGO Festival of Play
Til top
Kenneth.N Se drop down
Liftarm
Liftarm

Medlem siden: 22-Juli-2009
Region: Lolland-Falster
Point: 2224
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kenneth.N Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18-December-2011 kl. 05:20
Citat: C.Bennedsen C.Bennedsen skrev:

Gandalf ankommer
Shelob angriber
Uruk-hai hæren
Angreb på Weathertop
Morias Minerne
Slaget ved Helms kløft
Hmmm... Nu må vi se hvilken scene de har valgt, ellers må jeg jo ha fat i min hær af (bistands) advokater... Wink

Kenneth Nielsen
Til top
Klods
Klods

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Birgit.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18-December-2011 kl. 09:55
Citat: C.Bennedsen C.Bennedsen skrev:

Gandalf ankommer
Shelob angriber
Uruk-hai hæren
Angreb på Weathertop
Morias Minerne
Slaget ved Helms kløft
Men det er også godt at vide Caspar! Shelob bliver ikke mit første valg vil jeg sige Wink

Redigeret af Birgit.Hansen - 18-December-2011 kl. 09:56
Til top
Jakob.Hestbæk Se drop down
Bestyrelse
Bestyrelse
Suppleant

Medlem siden: 28-November-2010
Sted: Danmark
Point: 2846
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jakob.Hestbæk Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21-Januar-2012 kl. 07:27
Der er kommet et par nye figurbilleder af Aragorn og LEGOlas.
link
Til top
Svend.Erik.Saksun Se drop down
Dæk
Dæk

Medlem siden: 07-Oktober-2005
Point: 10156
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Svend.Erik.Saksun Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21-Januar-2012 kl. 08:15
Det er faktisk plakater - og jeg kunne da godt tænke mig et par stykker Tongue
Til top
Klaus.Thomsen Se drop down
Panel
Panel

Medlem siden: 06-August-2010
Point: 839
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Klaus.Thomsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21-Januar-2012 kl. 15:50
Ditto her

71
Klaus Thomsen

Den der LEger GOdt - lever
Til top
Tagsten
Tagsten

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kim.Sørensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21-Januar-2012 kl. 18:08
Citat: Carsten.Svendsen Carsten.Svendsen skrev:

Haha, jeg har prøvet Christian. Det er umuligt at holde sig vågen. De første to timer i den første film sker der ikke en skid.
Nummer to film var godt nok også død-kedelig. Hvorfor det så er populært aner jeg ikke, men tillykke til de der har ventet Smile

Og det passer ikke helt, vi får tilbage blik på hvordan elverne og menneskerne kæmpede mod Sauron og vandt samt hvordan ringene kom til.. ganske go åbnings sekvens hvis du sprøger mig Wink

Og De to Tårne (film 2), jamen jamen, "Battle for Helms Deep" er da en for nice kampscene for ikke at snakke om "Battle of Minas Tirith i den tredje film.. og så ellers de mindre mså begivenheder som finder sted undervejs.

Det er nok den bedste fantasi saga der nogen sinde er blevet lavet Big smile, men ok ikke alle folk synes om den form for genre af film, og det er da også fint nok..

Til top
Chris.Paton Se drop down
Panel
Panel

Medlem siden: 02-Juni-2004
Sted: Greenland
Point: 1321
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Chris.Paton Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21-Januar-2012 kl. 22:11
Citat: Kim.Sørensen Kim.Sørensen skrev:

Og det passer ikke helt, vi får tilbage blik på hvordan elverne og menneskerne kæmpede mod Sauron og vandt samt hvordan ringene kom til.. ganske go åbnings sekvens hvis du sprøger mig Wink
Ja, det var en "lille" bonus synes jeg! Thumbs Up Spændende at se elver i kamprustning.

Og De to Tårne (film 2), jamen jamen, "Battle for Helms Deep" er da en for nice kampscene for ikke at snakke om "Battle of Minas Tirith i den tredje film.. og så ellers de mindre mså begivenheder som finder sted undervejs.
Jeg elsker bøgerne første men kan se bort fra ting some elver der dukke op i Helms Deep fordi vi kan se Helms Deep. Helms Deep så bedre ud i min hoved imens jeg læst bogen, men Moria var god nok flotte i filmen og måske bedre end det jeg forstillet.

Det er nok den bedste fantasi saga der nogen sinde er blevet lavet Big smile, men ok ikke alle folk synes om den form for genre af film, og det er da også fint nok..
Jeg er enig om begge del og håber virkelig at Hobbitten passe ind i både stilen og sagaen. Mindre end et år endnu!

[/QUOTE]

Redigeret af Chris.Paton - 21-Januar-2012 kl. 22:12
Til top
Tagsten
Tagsten

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kim.Sørensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22-Januar-2012 kl. 07:06
Citat: Chris.Paton Chris.Paton skrev:

Ja, det var en "lille" bonus synes jeg! Thumbs Up Spændende at se elver i kamprustning.

Jeg elsker bøgerne første men kan se bort fra ting some elver der dukke op i Helms Deep fordi vi kan se Helms Deep. Helms Deep så bedre ud i min hoved imens jeg læst bogen, men Moria var god nok flotte i filmen og måske bedre end det jeg forstillet.

Jeg er enig om begge del og håber virkelig at Hobbitten passe ind i både stilen og sagaen. Mindre end et år endnu!

Ja jeg må nok sige at jeg ikke har læst bøgerne, er mere til tv'et Embarrassed, men jeg tror på at Hr. Jackson nok skal få skruet Hobitten sammen så den kommer til at passe ind i det hele, bare det at han self. bruger de samme skuespiller fra de oprindelige film, (http://www.imdb.com/title/tt0903624/) så kan det da ikke gå helt galt vil jeg da mene Wink

Redigeret af Kim.Sørensen - 22-Januar-2012 kl. 07:07
Til top
Anders.Reinhard Se drop down
Panel
Panel

Medlem siden: 27-Oktober-2005
Point: 1283
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Anders.Reinhard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22-Januar-2012 kl. 07:14

Ja jeg må nok sige at jeg ikke har læst bøgerne, er mere til tv'et Embarrassed, men jeg tror på at Hr. Jackson nok skal få skruet Hobitten sammen så den kommer til at passe ind i det hele, bare det at han self. bruger de samme skuespiller fra de oprindelige film, (http://www.imdb.com/title/tt0903624/) så kan det da ikke gå helt galt vil jeg da mene Wink

Helt enig Kim! Peter Jackson har en videodagbog liggende på Youtube. Indtil videre er der 5 inlæg af hver især 10 - 15 min længde. Super fedt at kunne følge med i produktionen!!! Det er værd at se... Tongue Wink 
Her er link til første del, så finder man hurtigt de efterfølgende:

http://www.youtube.com/watch?v=A2m2x8qJcGQ&feature=fvst

Redigeret af Anders.Reinhard - 22-Januar-2012 kl. 07:14
Til top
Klods
Klods

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Birgit.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22-Januar-2012 kl. 12:09
Citat: Anders.Reinhard Anders.Reinhard skrev:

TAK Anders - en fornøjelse at se. Uhh - sådan Ian McKellen - så er jeg solgt. Glæder mig til Hobbitten
Til top
Tagsten
Tagsten

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kim.Sørensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22-Januar-2012 kl. 13:22
Citat: Anders.Reinhard Anders.Reinhard skrev:

Helt enig Kim! Peter Jackson har en videodagbog liggende på Youtube. Indtil videre er der 5 inlæg af hver især 10 - 15 min længde. Super fedt at kunne følge med i produktionen!!! Det er værd at se... Tongue Wink 

Jep, jeg har også været inde at studer det, tror det var i forbindelse med Facebook der var et link til det Big smile.

Til top
Christian.Hallenberg Se drop down
Plade
Plade

Medlem siden: 03-Juni-2011
Region: Trekantsområdet
Point: 81
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Christian.Hallenberg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22-Januar-2012 kl. 15:05
Hej Kim Birgit Anders Chris og alle jer andre der glæder jer over at LEGO endelig laver en officiel Lord of the rings serie.
Jeg må melde mig i koret af begejstrede fans, der har ventet på dette i årevis.
De foreløbige billeder af sættene ser lovende ud.
Alle planlagte LEGO køb er sat i bero indtil sættene udkommer.
Er der nogen, der ved om de bliver frigivet samtidig i USA ogEuropa?
Til top
Svend.Erik.Saksun Se drop down
Dæk
Dæk

Medlem siden: 07-Oktober-2005
Point: 10156
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Svend.Erik.Saksun Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22-Januar-2012 kl. 16:16
Citat: Christian.Hallenberg Christian.Hallenberg skrev:

Er der nogen, der ved om de bliver frigivet samtidig i USA ogEuropa?
Næppe, det ville formentlig være første gang, hvis det skete...
Til top
 Besvar Besvar Side  <123>

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.088 sekunder.