Byggepladen Websted Hjemmesiden
Om foreningen
Bestyrelsen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download
Links

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Se min nyeste skabning
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - Ork tema - Kæmpe skildpadden med tårn
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ork tema - Kæmpe skildpadden med tårn

Besvar Besvar
Forfatter
Besked Sortering i omvendt orden
Jeppe.Schmidt Se drop down
Panel
Panel

Medlem siden: 27-Februar-2011
Region: Sydsjælland
Status: Offline
Point: 755
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jeppe.Schmidt Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Ork tema - Kæmpe skildpadden med tårn
    Sendt: 23-Oktober-2012 kl. 12:16
Citat: BrianAbildgaard BrianAbildgaard skrev:

Citat: Jeppe.Schmidt Jeppe.Schmidt skrev:

Fedt! Skildpadden er super godt lavet, og ideen er ret sjov. Jeg er dog ikke sikker på, at det er så smart, hvis den beslutter sig for at dykke.

Takker
Tårnet skal laves om jeg er ikke tilfreds med det... lidt kedeligt..... og ja denne amfibie enhed kan have sine downsides .....haha
Måske en form for skydeskår ville gøre underværker. Den nederste del af tårnet er udmærket, men den øverste kan godt minde lidt om det der tårne som er opstillet i skovbryn til jagtbrug. Og måske nogle tænder eller takker ville gøre taget mere ork-agtigt.
Jeppe Schmidt
Til top
BrianAbildgaard Se drop down
Klods
Klods

Medlem siden: 18-December-2009
Sted: Denmark
Region: ikke oplyst
Point: 297
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BrianAbildgaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22-Oktober-2012 kl. 17:41
Citat: Jeppe.Schmidt Jeppe.Schmidt skrev:

Fedt! Skildpadden er super godt lavet, og ideen er ret sjov. Jeg er dog ikke sikker på, at det er så smart, hvis den beslutter sig for at dykke.

Takker
Tårnet skal laves om jeg er ikke tilfreds med det... lidt kedeligt..... og ja denne amfibie enhed kan have sine downsides .....haha
Til top
Jeppe.Schmidt Se drop down
Panel
Panel

Medlem siden: 27-Februar-2011
Region: Sydsjælland
Point: 755
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jeppe.Schmidt Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22-Oktober-2012 kl. 08:03
Jeppe Schmidt
Til top
K.Gabriel Se drop down
Panel
Panel

Medlem siden: 24-Juli-2008
Region: Hovedstadsområdet
Point: 950
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér K.Gabriel Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17-Oktober-2012 kl. 17:36
Meget livagtig skildpadde. Fin brug af cheese-slopes. Men næppe særlig frygtindgydende på fjenderne.
K.Gabriel
Til top
BrianAbildgaard Se drop down
Klods
Klods

Medlem siden: 18-December-2009
Region: ikke oplyst
Point: 297
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BrianAbildgaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17-Oktober-2012 kl. 16:32
Så er orkerne klar med deres seneste satsning inden for landgang

Redigeret af BrianAbildgaard - 17-Oktober-2012 kl. 16:35
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.063 sekunder.