![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
Imperial Flagship egen kreation |
Besvar
|
Side 12> |
| Forfatter | |
S.Skjødt-Ladefoged
Dæk
LUGBULK General Medlem siden: 07-Marts-2011 Sted: DK Region: Østjylland Status: Offline Point: 16009 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Emne: Imperial Flagship egen kreationSendt: 20-Oktober-2012 kl. 13:27 |
|
Jeg vil varmt anbefale en tur forbi Randers var selv forbi i formiddags, og havde konen ikke været med og skubbet mig ud af butikken, havde jeg sikkert stået og beundret skibet endnu.
Rigtig mange flotte detaljer. Dette kan ikke beskrives, det skal ses. Amir super butik du har fået på benene med flere fine udstillinger og jeg er sikker på at andre er med på et byggemøde hos dig, når du bliver klar til det. Har jeg fri kommer jeg helt sikkert.
|
|
|
Søren Skjødt-Ladefoged.
LUGBULK General |
|
![]() |
|
Ina.Nilsson
Liftarm
Medlem siden: 28-Januar-2006 Sted: Denmark Region: Trekantsområdet Status: Offline Point: 2777 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 15-Oktober-2012 kl. 16:34 |
|
Super flot byggeri... Jeg må så afgjort finde en anledning til at kigge forbi så jeg kan se endnu mere...
|
|
|
Ina Hjorth Nilsson
|
|
![]() |
|
Johnny.Pihl
Flise
Medlem siden: 12-Oktober-2012 Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 39 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 15-Oktober-2012 kl. 15:52 |
WAOOOOOOOOOOO det er et flot skib jeg er uden ord, men gerne mange flere billeder
|
|
![]() |
|
Glenn.Knøsgaard
Liftarm
Medlem siden: 30-December-2008 Sted: Skovby Region: Himmerland Status: Offline Point: 2894 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 14-Oktober-2012 kl. 18:38 |
|
Jeg har nu ved selvsyn været inde i butikken og set skibet, hold da op det er stort og imponerende, og virkeligt flot udført. Bare en skam man ikke kan se det indvendige. Jeg håber at det lykkes at få uploaded nogle flere og bedre billeder.
I øvrigt en meget flot butik, I har åbnet, endnu en gang tillykke med den.
|
|
|
Glenn Knøsgaard
|
|
![]() |
|
Amir.Gomaa
Knop
Medlem siden: 16-Januar-2012 Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 5 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 12-Oktober-2012 kl. 18:50 |
|
Skibet er bygget i 3 store sektioner med 3 dæk med kanoner og under dæk der er mange funktioner i skibet. altså bygget op som et rigtig skib med mange detaljer ikke sparet på noget. man er jo lego nørd
|
|
![]() |
|
Amir.Gomaa
Knop
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 12-Oktober-2012 kl. 18:34 |
|
Det er helt iorden
|
|
![]() |
|
Amir.Gomaa
Knop
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 12-Oktober-2012 kl. 18:28 |
|
Mange tak
|
|
![]() |
|
C.Behrens
Dæk
Medlem siden: 29-April-2008 Sted: Denmark Region: Trekantsområdet Status: Offline Point: 5825 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 12-Oktober-2012 kl. 17:00 |
|
Ship ohøj for et skib. Det er godt nok flot. Og sikke en størrelse det har.
Jeg kommer gerne forbi butikken ved passende lejlighed og kigger. Skal man forud anmelde sit besøg, eller har du åbent alle weekender?
|
|
![]() |
|
Søren-Johansen
Dæk
Medlem siden: 18-Marts-2012 Sted: Danmark Region: Midtsjælland Status: Online Point: 6216 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 12-Oktober-2012 kl. 16:45 |
|
Er du gal en skudde mand:-) Er den så bygget i sektioner eller moduler? Imponerende arbejde og en pæn sjat kloidser da. Men som andre har sagt, flere og bedre billeder:-)
Venligst Søren, The SpaceGeek
|
|
|
Søren Johansen
|
|
![]() |
|
Ole.Nordby
Tagsten
Medlem siden: 21-August-2010 Sted: Norge Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 357 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 12-Oktober-2012 kl. 16:31 |
|
Flott båt =)
Om det ikke gjør noget så låner jeg link til bildet og bruker det i en post på vores forum i Norge for å vise båten og fortelle om deres nyåbnede forretning =) Redigeret af Ole.Nordby - 12-Oktober-2012 kl. 16:36 |
|
|
Ole Christian Nordby
Byggepladen & Brikkelauget |
|
![]() |
|
Jeppe.Schmidt
Panel
Medlem siden: 27-Februar-2011 Region: Sydsjælland Status: Offline Point: 755 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 12-Oktober-2012 kl. 11:46 |
|
Det er godt nok stort. Meget mere kan jeg ikke sige. Håber på nogle bedre billeder, så man rigtigt kan bedømme byggearbejdet. Men alene det at det har taget to år er imponerende.
Morthen: under "indlæg funktion" er der en mulighed for at redigere i tidligere indlæg, så du slipper for at dobbelt-poste.
|
|
|
Jeppe Schmidt
|
|
![]() |
|
Morthen.Falk.Poulsen
Liftarm
Medlem siden: 26-November-2011 Sted: Legoland Region: Nordsjælland Status: Offline Point: 3103 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 12-Oktober-2012 kl. 09:38 |
|
Når i skal lave sejl,
så kan jeg meget varmt anbefale liggestole stof.
1 Det er bedre til at holde formen end Lego's sejl. 2 Det er lige så tyndt som Lego's sejl. 3 I kan lave det lige den størrelse i vil. |
|
|
Hvis du tager en klods og sætter den op på en anden klods så har du en MOC
Pirat Kongen |
|
![]() |
|
Morthen.Falk.Poulsen
Liftarm
Medlem siden: 26-November-2011 Sted: Legoland Region: Nordsjælland Status: Offline Point: 3103 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 12-Oktober-2012 kl. 09:33 |
|
Wow............forstår godt det tog så lang tid at bygge den, 55.000. klodser.........er ret meget.... virkeligt imponerende. I må udstille den på den første og bedste Lego udstilling i kan finde.........
Over 2 meter lang hva??...........mit største skib er kun på lidt over en meter....... hvor bred er den så???? |
|
|
Hvis du tager en klods og sætter den op på en anden klods så har du en MOC
Pirat Kongen |
|
![]() |
|
Morten.Toftegaard
Klods
Medlem siden: 03-Juli-2010 Sted: Danmark Region: Vestsjælland Status: Offline Point: 105 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 12-Oktober-2012 kl. 08:54 |
|
Fantastisk
|
|
![]() |
|
Svend.Erik.Saksun
Dæk
Medlem siden: 07-Oktober-2005 Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 10156 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 12-Oktober-2012 kl. 05:18 |
|
Imponerende, men bortset fra at der er stort, er det svært at udtale sig om noget pga. billedkvaliteten
|
|
![]() |
|
Casper.Hansen
Bestyrelse
Suppleant Medlem siden: 16-Januar-2012 Sted: Danmark Region: Nordsjælland Status: Offline Point: 3039 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 12-Oktober-2012 kl. 04:11 |
|
Fed scene med bølger på "vandet" og robåde, det synkende skib, det kunne man godt stå og kikke på i lang tid. Ærgeligt at man skal helt til Randers for at se det.
![]() Held og lykke med jeres nye butik, det virker som om at den er et besøg værd hvis man skulle komme forbi en weekend om formiddagen. |
|
|
Casper Hansen
Med 6 2x4 standard klodser kan du lave 915.103.765 kombinationer Helt ærligt, Hvor klodset må man være? ![]() |
|
![]() |
|
Benjamin.Jakobsen
Liftarm
Medlem siden: 04-Februar-2012 Sted: Danmark Region: Østjylland Status: Offline Point: 2130 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 12-Oktober-2012 kl. 02:54 |
|
Sweet! Det ser super godt ud. Men jeg kunne også godt bruge nogle flere billeder. Men det er nok svært at tage gode billeder i butikken.
|
|
![]() |
|
Jesper.Lindbæk
Panel
Medlem siden: 17-Januar-2011 Sted: Danmark Region: Nordsjælland Status: Offline Point: 940 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 11-Oktober-2012 kl. 18:17 |
|
WOW
![]() Jeg mangler ord...
|
|
|
Jesper Westlund Lindbæk
Oderint dum metuant I don't suffer insanity, I enjoy every minute of it! |
|
![]() |
|
Henrik.Cwarzko
Tagsten
Medlem siden: 10-Januar-2011 Sted: Danmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 339 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 11-Oktober-2012 kl. 16:12 |
|
Hold da for den! Som jeg plejer at sige en smule underdrevet: "Det er da ikke så tosset", hvilket i denne sammenhæng er en kraftig underdrivelse!!!
Flere billeder, og gerne i et format, som modellerne fortjener. Forsøgte at komme ind på jeres website, der vist trænger til lidt tuning - det går for langsomt, men det bliver bedre, er jeg sikker på.
Held og lykke med jeres butik!
|
|
|
Henrik Cwarzko
|
|
![]() |
|
Martin.Bruun
Dæk
Medlem siden: 24-Januar-2004 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 5296 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 11-Oktober-2012 kl. 15:43 |
|
Det er da for vildt.
Du må tage nogle flere og skarpere billeder. Det er svært at få et godt indtryk af detaljerne lige nu.
|
|
|
Martin Bruun
"A man builds with his brain and not with his hands" - Brickelangelo |
|
![]() |
|
Besvar
|
Side 12> |
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |