Byggepladen Websted Hjemmesiden
Om foreningen
Bestyrelsen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download
Links

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Se min nyeste skabning
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - LEGO-mandens kat
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

LEGO-mandens kat

Besvar Besvar
Forfatter
Besked Sortering i omvendt orden
Casper.Hansen Se drop down
Bestyrelse
Bestyrelse
Suppleant

Medlem siden: 16-Januar-2012
Sted: Danmark
Region: Nordsjælland
Status: Offline
Point: 3039
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Casper.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: LEGO-mandens kat
    Sendt: 23-September-2012 kl. 08:09
Flot kat og dejlig historie.

Og så er den allergi venlig!
Casper Hansen
Med 6 2x4 standard klodser kan du lave 915.103.765 kombinationer
Helt ærligt, Hvor klodset må man være?
Til top
Søren-Johansen Se drop down
Dæk
Dæk

Medlem siden: 18-Marts-2012
Region: Midtsjælland
Point: 6217
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Søren-Johansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23-September-2012 kl. 07:02
Det kan være det er sådan en kat jeg skal have næste gang:-) Flot Lasse og tak for at vise hvilke dele du har brugt:-)
Søren Johansen
Til top
Anders.Reinhard Se drop down
Panel
Panel

Medlem siden: 27-Oktober-2005
Sted: Denmark
Region: ikke oplyst
Point: 1283
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Anders.Reinhard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23-September-2012 kl. 06:52
Genialt Lasse!!! Smile
Til top
Lasse.Vestergård Se drop down
Liftarm
Liftarm

Medlem siden: 20-Juni-2010
Region: Midtsjælland
Point: 3538
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lasse.Vestergård Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23-September-2012 kl. 06:47

Sidste år byggede jeg et dukkehus i 1958 stil til LEGO maskotten: http://www.byggepladen.dk/forum/forum_posts.asp?TID=11472&title=maskottens-hus-anno-1958

På udstillinger har jeg haft gemt 8 mus i huset, som publikum skulle finde. I dag står huset på mit værelse. Men det er stadig fyldt med mus.

En morgen fik LEGO maskotten sig en ubehagelig overraskelse, da han kom ind i køknet for at spise sin morgenmad:

cat_03.jpg

Det stod nu klart for LEGO maskotten, at han var nødt til at gøre noget ved problemet. Derfor har han anskaffet sig en kat:  

cat_04.jpg

Katten er dog mere optaget af at drikke mælk end at fange mus:

cat_05.jpg

Katten er bygget til Svend Eriks Jubilæumskonkurrence. Ifølge konkurrencereglerne skal katten have et navn. Jeg har spekuleret meget på, hvad den skal hedde. Da LEGO maskottens navn er LEGO-manden, har jeg besluttet, at katten skal hedde LEGO-katten. Her er et billede af katten alene:

cat_01.jpg

Der er brugt 51 klodser:

cat_02.jpg

Lasse Vestergård

"At bygge er at hygge"

Mine MOCs kan ses her
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.078 sekunder.