Byggepladen Websted Hjemmesiden
Om foreningen
Bestyrelsen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download
Links

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Se min nyeste skabning
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - Femte MOC
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Femte MOC

Besvar Besvar
Forfatter
Besked Sortering i omvendt orden
Morten.Godiksen Se drop down
Flise
Flise

Medlem siden: 27-August-2012
Sted: Danmark
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 33
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Morten.Godiksen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Femte MOC
    Sendt: 13-September-2012 kl. 18:48
Tak for de meget brugbare kommentarer :-) 
Her er en redigeret udgave, hvor jeg har kigget lidt mere på nogle troværdige størrelsesforhold - en helt ny fordør og en lavere døråbning (inkl. dørhåndtag) på bagsiden

Til top
Svend.Erik.Saksun Se drop down
Dæk
Dæk

Medlem siden: 07-Oktober-2005
Point: 10156
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Svend.Erik.Saksun Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11-September-2012 kl. 20:13
Der er flere gode detaljer efter min mening...
Set forfra er den øverste 2/3 virkelig god. Hoveddøren trækker ned. Hvorfor lave noget der ikke liger en dør?
Bænken og overdækningen til venstre ser godt ud.
Generelt synes jeg, Morten, at du overreagerer - forstået på den måde, at du forsøger at bruge nogle virkemidler, som "verden ikke har set før".
Det er fint nok, men de virker ikke lige godt allesammen.

Mit råd skal være: Keep up the good spirit - men prøv at ramme noget, der er troværdigt Wink
Til top
Lars.Fink.Hansen Se drop down
Bestyrelse
Bestyrelse
Kasserer

Medlem siden: 03-Oktober-2010
Region: Sønderjylland
Point: 3694
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars.Fink.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11-September-2012 kl. 16:45
Bagdøren kan jeg godt lide dag mangler der et dørhåndtag som kan ordnes med en ost eller en technic pin
Lars Fink Hansen
Til top
Benjamin.Jakobsen Se drop down
Liftarm
Liftarm

Medlem siden: 04-Februar-2012
Region: Østjylland
Point: 2130
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Benjamin.Jakobsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11-September-2012 kl. 08:24
Rigtig flot bygning. 

Jeg er enig i at farverne er super. Og som altid har du en masse spændene anvendelser af klodserne. Den øverste del af forsiden (med tårnet) er helt i top. Grantræet er også flot.

Begge døre ser i mine øjne lidt underlige ud. Bagdøren med alle de (underlige) huller, virker meget høj. 
Så ville jeg stadig gerne have en enkelt figur, til at sætte bygningen i perspektiv.

Men rigtig flot MOC der (igen) sprudler af byggelyst!

Til top
Lars.Fink.Hansen Se drop down
Bestyrelse
Bestyrelse
Kasserer

Medlem siden: 03-Oktober-2010
Region: Sønderjylland
Point: 3694
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars.Fink.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11-September-2012 kl. 05:40
Hej jeg synes det er det bedste indtil nu - farverne er suveræne - døren foran synes jeg virker for stor i forhold til huset - det ligner en port - derimod døren bagtil er suveræn flot
Lars Fink Hansen
Til top
Svend.Sørensen Se drop down
Klods
Klods

Medlem siden: 02-Marts-2012
Point: 218
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Svend.Sørensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11-September-2012 kl. 03:05
flot moc, godt fundet på med Altankasserne på bagsiden af huset.
Til top
Morten.Godiksen Se drop down
Flise
Flise

Medlem siden: 27-August-2012
Point: 33
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Morten.Godiksen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10-September-2012 kl. 17:51
Her er den nyeste model. Kommentarer er som altid velkomne :-)

Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.086 sekunder.