![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
Femte MOC |
Besvar
|
| Forfatter | |
Morten.Godiksen
Flise
Medlem siden: 27-August-2012 Sted: Danmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 33 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Emne: Femte MOCSendt: 13-September-2012 kl. 18:48 |
|
Tak for de meget brugbare kommentarer :-) Her er en redigeret udgave, hvor jeg har kigget lidt mere på nogle troværdige størrelsesforhold - en helt ny fordør og en lavere døråbning (inkl. dørhåndtag) på bagsiden
![]() ![]() |
|
![]() |
|
Svend.Erik.Saksun
Dæk
Medlem siden: 07-Oktober-2005 Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 10156 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 11-September-2012 kl. 20:13 |
|
Der er flere gode detaljer efter min mening...
Set forfra er den øverste 2/3 virkelig god. Hoveddøren trækker ned. Hvorfor lave noget der ikke liger en dør?
Bænken og overdækningen til venstre ser godt ud.
Generelt synes jeg, Morten, at du overreagerer - forstået på den måde, at du forsøger at bruge nogle virkemidler, som "verden ikke har set før".
Det er fint nok, men de virker ikke lige godt allesammen.
Mit råd skal være: Keep up the good spirit - men prøv at ramme noget, der er troværdigt
|
|
![]() |
|
Lars.Fink.Hansen
Bestyrelse
Kasserer Medlem siden: 03-Oktober-2010 Sted: Danmark Region: Sønderjylland Status: Offline Point: 3694 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 11-September-2012 kl. 16:45 |
|
Bagdøren kan jeg godt lide dag mangler der et dørhåndtag som kan ordnes med en ost eller en technic pin
|
|
|
Lars Fink Hansen
|
|
![]() |
|
Benjamin.Jakobsen
Liftarm
Medlem siden: 04-Februar-2012 Sted: Danmark Region: Østjylland Status: Offline Point: 2130 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 11-September-2012 kl. 08:24 |
|
Rigtig flot bygning.
Jeg er enig i at farverne er super. Og som altid har du en masse spændene anvendelser af klodserne. Den øverste del af forsiden (med tårnet) er helt i top. Grantræet er også flot. Begge døre ser i mine øjne lidt underlige ud. Bagdøren med alle de (underlige) huller, virker meget høj. Så ville jeg stadig gerne have en enkelt figur, til at sætte bygningen i perspektiv. Men rigtig flot MOC der (igen) sprudler af byggelyst! |
|
![]() |
|
Lars.Fink.Hansen
Bestyrelse
Kasserer Medlem siden: 03-Oktober-2010 Sted: Danmark Region: Sønderjylland Status: Offline Point: 3694 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 11-September-2012 kl. 05:40 |
|
Hej jeg synes det er det bedste indtil nu - farverne er suveræne - døren foran synes jeg virker for stor i forhold til huset - det ligner en port - derimod døren bagtil er suveræn flot
|
|
|
Lars Fink Hansen
|
|
![]() |
|
Svend.Sørensen
Klods
Medlem siden: 02-Marts-2012 Sted: Danmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 218 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 11-September-2012 kl. 03:05 |
|
flot moc, godt fundet på med Altankasserne på bagsiden af huset.
|
|
![]() |
|
Morten.Godiksen
Flise
Medlem siden: 27-August-2012 Sted: Danmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 33 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 10-September-2012 kl. 17:51 |
|
Her er den nyeste model. Kommentarer er som altid velkomne :-)
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
|
Besvar
|
|
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |