![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
Næste Århus/østjylland møde? |
Besvar
|
| Forfatter | |
Glenn.Knøsgaard
Liftarm
Medlem siden: 30-December-2008 Sted: Skovby Region: Himmerland Status: Offline Point: 2894 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Emne: Næste Århus/østjylland møde?Sendt: 30-August-2012 kl. 16:37 |
|
Jeg holder almindeligt byggemøde den 18. september, tilmelding i denne tråd:
|
|
|
Glenn Knøsgaard
|
|
![]() |
|
Peter.Vingborg
Dæk
Byggebladets redaktør Medlem siden: 29-Februar-2004 Sted: LEGO Fan Land Region: Vestjylland Status: Offline Point: 8720 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 30-August-2012 kl. 02:53 |
|
Inviter - så må (I) vi se om der bliver opbakning....
|
|
![]() |
|
Benjamin.Jakobsen
Liftarm
Medlem siden: 04-Februar-2012 Sted: Danmark Region: Østjylland Status: Offline Point: 2130 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 30-August-2012 kl. 02:42 |
|
Det giver fint mening for mig. Jeg tror ikke der er aftalt nogen dato.
Spørgsmålet er altså, skal det være 1. Skal det være mindstorm i Hasselager en søndag/lørdag 2. Alm. bygemøde hos Glenn (evt. en tirsdag/onsdag) 3. Noget helt andet. Hverdagsaftener passer mig bedst.
|
|
![]() |
|
Johnny.Sørensen
Panel
Medlem siden: 19-September-2007 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 1866 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 29-August-2012 kl. 21:54 |
hvor er logikken lige i det du skriver
|
|
|
Johnny Kølskov Sørensen
*****At være eller ikke at have***** |
|
![]() |
|
MortenHjortshøj
Panel
Medlem siden: 13-Oktober-2008 Sted: Denmark Region: Østjylland Status: Offline Point: 1246 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 29-August-2012 kl. 02:11 |
|
Blev der vedtaget en møde dato ved sidste møde ? Jeg er helt med på en Mindstorm dag. Skal det så være en lørdag eller søndag ? så vi har tid nok.
Jeg har lokaler i Hasselager med plads til ca. 10 deltagere.
Hvis det er almindeligt bygge møde, kan jeg best tirsdage(onsdage)
|
|
|
Morten Hjortshøj Rasmussen
|
|
![]() |
|
Benjamin.Jakobsen
Liftarm
Medlem siden: 04-Februar-2012 Sted: Danmark Region: Østjylland Status: Offline Point: 2130 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 28-August-2012 kl. 03:38 |
|
Hvis der ikke er nogen der inviterer til mindstorm, så skal du da ikke holde dig tilbage. Så må det være mindstorm næste gang igen.
|
|
![]() |
|
Glenn.Knøsgaard
Liftarm
Medlem siden: 30-December-2008 Sted: Skovby Region: Himmerland Status: Offline Point: 2894 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 28-August-2012 kl. 03:08 |
|
Jeg har tænkt det samme, men holdt mig lidt tilage, da der var tale om at nogle ville lave en Mindsstorms workshop. Men hvis det ikke bliver til noget, skal jeg da gerne lægge hus til et nyt møde.
|
|
|
Glenn Knøsgaard
|
|
![]() |
|
Benjamin.Jakobsen
Liftarm
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 27-August-2012 kl. 10:29 |
|
Hvordan får vi lige gang i byggemøderne i Århus igen? Jeg kan ikke lægge hus til, men jeg kigger med længsel i dette forum efter en Århus tråd
|
|
![]() |
|
Besvar
|
|
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |