![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
LEGO Museum |
Besvar
|
| Forfatter | ||||
Morten.Dalermoen
Panel
Medlem siden: 30-Juli-2010 Sted: Norge Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 1658 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Emne: LEGO MuseumSendt: 12-August-2012 kl. 16:25 |
|||
|
Tillykke med The Brothers Brick! Fantastisk moc i høyeste divisjon
|
||||
|
Morten Dalermoen
|
||||
![]() |
||||
Lasse.Vestergård
Liftarm
Medlem siden: 20-Juni-2010 Sted: Danmark Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 3538 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 12-August-2012 kl. 07:45 |
|||
Så lykkedes det igen.
Min mor er dog ked af, at hendes navn ikke er nævnt. Det er ikke første gang, at jeg får hele æren for noget, som vi har bygget sammen.
Hvis en Playmobil-fan godt kan lide LEGO, så er han/hun jo også LEGO fan og kan dermed komme gratis ind på museet. Hvis en Playmobil-fan ikke kan lide LEGO, har han/hun ingen interesse i at besøge museet.
|
||||
![]() |
||||
Sandra.Almeida
Liftarm
Medlem siden: 28-September-2009 Sted: Denmark Region: Vestjylland Status: Offline Point: 2318 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 11-August-2012 kl. 10:07 |
|||
Hvorfor skulle Playmobil-fans tage på LEGO museum? Jeg tror ikke, at der er mange LEGO fans, som gider at tage på Playmobil museum.
Jeg tror du tager fejl der Lasse. Der er nogle som kan lide begge, uden at det giver nogen form for konflikt. Super flot modellen. Redigeret af Sandra.Almeida - 11-August-2012 kl. 10:07 |
||||
|
AKA: Cassiebsg
- "There are those who believe that life here began out there..." - "The Future? He can barely function in the present!" |
||||
![]() |
||||
Benjamin.Jakobsen
Liftarm
Medlem siden: 04-Februar-2012 Sted: Danmark Region: Østjylland Status: Offline Point: 2130 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 11-August-2012 kl. 04:40 |
|||
|
Tillykke med brother bricks: link
Redigeret af Benjamin.Jakobsen - 11-August-2012 kl. 04:44 |
||||
![]() |
||||
Lars.H.Sørensen
Panel
Medlem siden: 02-Marts-2012 Sted: Danmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 1093 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 10-August-2012 kl. 15:02 |
|||
|
Må denne vision en dag blive til virkelighed
|
||||
|
Leg godt :)
|
||||
![]() |
||||
Jørgen.Pedersen
Liftarm
Medlem siden: 28-Marts-2006 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 3910 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 10-August-2012 kl. 13:43 |
|||
|
Rigtig smukt. Så er det jo bare at sælge det til TLG. IRL.
|
||||
|
Jørgen Pedersen
§10 Man skal samvittighedsfuldt overholde de regler, der gælder for ens stilling, og såvel i som uden for tjenesten vise sig værdig til den agtelse og tillid, som stillingen kræver. |
||||
![]() |
||||
S.Skjødt-Ladefoged
Dæk
LUGBULK General Medlem siden: 07-Marts-2011 Sted: DK Region: Østjylland Status: Offline Point: 16009 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 10-August-2012 kl. 13:26 |
|||
|
Billedet forblændede mig så jeg ikke fik læst din kommentarer Lasse.
Den MOC har jo virkelig klasse. |
||||
|
Søren Skjødt-Ladefoged.
LUGBULK General |
||||
![]() |
||||
Lasse.Vestergård
Liftarm
Medlem siden: 20-Juni-2010 Sted: Danmark Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 3538 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 10-August-2012 kl. 12:50 |
|||
I første besked skrev jeg:
Hvorfor skulle Playmobil-fans tage på LEGO museum? Jeg tror ikke, at der er mange LEGO fans, som gider at tage på Playmobil museum.
Jeg vil lige gøre opmærksom på, at anden er en MOD af sæt nr. 2011:
|
||||
![]() |
||||
Jesper.Burgdorff
Liftarm
Medlem siden: 02-Marts-2012 Sted: Denmark Region: Nordvestjylland Status: Offline Point: 2500 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 10-August-2012 kl. 11:19 |
|||
|
Det fan.. flot lavet
|
||||
|
Jesper Burgdorff Madsen
|
||||
![]() |
||||
Svend.Erik.Saksun
Dæk
Medlem siden: 07-Oktober-2005 Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 10156 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 10-August-2012 kl. 11:15 |
|||
|
Anden er mesterklasse! Mosaikken er virkelig flot.
Men som sædvanlig en model over norm.
Ville dog ønske at jeg ikke havde set bagsiden af den blå klods... ;.)
|
||||
![]() |
||||
Gert.Hansen
Panel
Medlem siden: 05-Februar-2005 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 1843 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 10-August-2012 kl. 07:06 |
|||
|
Hvad koster det at komme ind for Playmobil-fans? :-P
|
||||
![]() |
||||
S.Skjødt-Ladefoged
Dæk
LUGBULK General Medlem siden: 07-Marts-2011 Sted: DK Region: Østjylland Status: Offline Point: 16009 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 10-August-2012 kl. 06:49 |
|||
|
Super fantastisk, kommer den med til Skærbæk? For den vil jeg gerne se live.
|
||||
|
Søren Skjødt-Ladefoged.
LUGBULK General |
||||
![]() |
||||
Svend.Sørensen
Klods
Medlem siden: 02-Marts-2012 Sted: Danmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 218 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 10-August-2012 kl. 06:40 |
|||
|
JA, kun sige WOW.
Virkelig flot MOC. Synes også jeres blomsterkummer er godt fundet på.
|
||||
![]() |
||||
Benjamin.Jakobsen
Liftarm
Medlem siden: 04-Februar-2012 Sted: Danmark Region: Østjylland Status: Offline Point: 2130 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 10-August-2012 kl. 05:42 |
|||
|
Wow, fantastisk godt bygget. Den gamle træ and og den store figur er rigtig seje. Bygningen er også rigtig flot og lige som et lego museum skulle være. Fedt også med micro scala versionen.
LEGO fans: free entry
![]() |
||||
![]() |
||||
Lasse.Vestergård
Liftarm
Indlæg funktioner
Tak(1)
Citér Svar
Sendt: 10-August-2012 kl. 05:22 |
|||
|
I dag har LEGO koncernen 80-års jubilæum. I den anledning vil min mor og jeg præsentere vores nyeste MOC. Det er et LEGO Museum:
Inden vi gik igang med at bygge det store museum, byggede vi denne micro-scale version af vores kommende MOC:
Flere billeder kan ses her:
Vi tager naturligvis musset med til LEGO Fan Weekend i Skærbæk.
|
||||
![]() |
||||
Besvar
|
|
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |