![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
Winter Village Cottage 10229 |
Besvar
|
| Forfatter | |
Svend.Erik.Saksun
Dæk
Medlem siden: 07-Oktober-2005 Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 10156 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Emne: Winter Village Cottage 10229Sendt: 03-August-2012 kl. 17:24 |
|
Ja, Erik, endelig et rigtigt hus i Winter Village serien!
|
|
![]() |
|
Erik.D.Petersen
Panel
Medlem siden: 27-Oktober-2011 Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 1136 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 03-August-2012 kl. 07:59 |
|
Det var nu også mest ment som lidt stilfærdigt drilleri. Temaområdet kunne uden tvivl godt trænge til en gennemgang/oprydning - men det tager jo tid.
Hvad sættet angår, synes jeg det er det flotteste af de sæt der lavet i serien. Især sneploven og farvevalget på huset er jeg helt pjattet med. Hvad siger I andre? |
|
![]() |
|
Jesper.Pedersen
Tagsten
Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 303 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 03-August-2012 kl. 05:26 |
|
jeg synes det er fint det kom på forsiden. Man skal være noget nørdet for at opdage nyheder længere nede i trådene
|
|
![]() |
|
Svend.Erik.Saksun
Dæk
Medlem siden: 07-Oktober-2005 Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 10156 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 03-August-2012 kl. 04:47 |
|
Tja, Erik, nogle gange synes jeg "uden egen kategori" er en skraldespand kun for medlemmer.
Her i det "åbne" kan ikke-medlemmer også få glæde af nyhederne...
Så her er der mere officielt nyt om sættet:
|
|
![]() |
|
Erik.D.Petersen
Panel
Medlem siden: 27-Oktober-2011 Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 1136 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 02-August-2012 kl. 16:01 |
|
Dette indlæg bør vel egentlig blive postet i et af tema-foraerne - f.eks. 'Uden egen kategori' - hvor min tråd om præcist samme sæt blev oprettet d. 30.07.
Det skal dog siges at dit link leder til en side med flere billeder af det nye, flotte sæt, end mit gjorde. |
|
![]() |
|
Svend.Erik.Saksun
Dæk
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 02-August-2012 kl. 15:48 |
|
Det nye Winter Village sæt ser godt ud ("sakset" fra Swebrick):
|
|
![]() |
|
Besvar
|
|
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |