![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
Fra byggeplads til domicil |
Besvar
|
| Forfatter | |
Erik.D.Petersen
Panel
Medlem siden: 27-Oktober-2011 Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 1136 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Emne: Fra byggeplads til domicilSendt: 29-Juli-2012 kl. 15:31 |
Mange tak!
Kravet er vel blot, at de skal være mindre end minifigscale. Så der er stadig mulighed for at lave store kreationer med masser af detaljer. Som skrevet ovenfor, er jeg bestemt ikke færdig med at bygge i microscale.
|
|
![]() |
|
Ulrik.Hansen
Dæk
Medlem siden: 04-Marts-2008 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 7450 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 29-Juli-2012 kl. 14:44 |
|
De er flotte
![]() Ps. Micro scale er faktisk et ret vidt begreb rent skalamæssigt. Mange bygger ikke helt så micro, som man kan slippe afsted med. |
|
|
Ulrik Hansen | Flickr-galleri
|
|
![]() |
|
Benjamin.Jakobsen
Liftarm
Medlem siden: 04-Februar-2012 Sted: Danmark Region: Østjylland Status: Offline Point: 2130 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 25-Juli-2012 kl. 14:46 |
|
Det er du slupppet rigtig godt fra. Jeg er især vild med byggepladsen.
|
|
![]() |
|
Jørgen.Pedersen
Liftarm
Medlem siden: 28-Marts-2006 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 3910 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 25-Juli-2012 kl. 12:33 |
|
Godt og enkelt
Redigeret af Jørgen.Pedersen - 25-Juli-2012 kl. 12:34 |
|
|
Jørgen Pedersen
§10 Man skal samvittighedsfuldt overholde de regler, der gælder for ens stilling, og såvel i som uden for tjenesten vise sig værdig til den agtelse og tillid, som stillingen kræver. |
|
![]() |
|
Erik.D.Petersen
Panel
Medlem siden: 27-Oktober-2011 Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 1136 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 25-Juli-2012 kl. 12:13 |
|
Mit andet bidrag i sommerkonkurrencen 2012 - og mit første forsøg med microskala byggeri. Det bliver ikke sidste gang jeg prøver den disciplin - der er masser af kreative muligheder og udfordringer, og så fylder det ikke nær så meget som minifigskala eller endnu større! Kritik og forslag modtages gerne - som skrevet er jeg ny i microverdenen
![]() ![]() |
|
![]() |
|
Besvar
|
|
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |