![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
LUG showcase: Strøget |
Besvar
|
| Forfatter | |
Ulrik.Hansen
Dæk
Medlem siden: 04-Marts-2008 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 7450 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Emne: LUG showcase: StrøgetSendt: 29-Juli-2012 kl. 14:29 |
|
Super flot, Lasse og Anne Mette. Jeg elsker MOCs med indkig til noget underjordisk — ikke mindst da LEGO sæt ellers altid er 'ground floor' og opad
Den ligner en størrelse, der kun liiiiige kan være i showcase'en.
|
|
|
Ulrik Hansen | Flickr-galleri
|
|
![]() |
|
Casper.Hansen
Bestyrelse
Suppleant Medlem siden: 16-Januar-2012 Sted: Danmark Region: Nordsjælland Status: Offline Point: 3039 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 29-Juli-2012 kl. 04:58 |
|
Okay, de storke vil jeg ikke møde i virkeligheden, de er jo bevæbnet til tænderne
Jeg syntes dog at der mangler lidt facon på det 8-kantede kar, men det ville nok være svært at lave pænt. Super flot MOC som altid når creationerne kommer fra jer.
|
|
|
Casper Hansen
Med 6 2x4 standard klodser kan du lave 915.103.765 kombinationer Helt ærligt, Hvor klodset må man være? ![]() |
|
![]() |
|
Lasse.Vestergård
Liftarm
Medlem siden: 20-Juni-2010 Sted: Danmark Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 3538 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 24-Juli-2012 kl. 04:24 |
![]() |
|
![]() |
|
Lars.H.Sørensen
Panel
Medlem siden: 02-Marts-2012 Sted: Danmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 1093 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 23-Juli-2012 kl. 16:15 |
|
Skisme godt lavet! mange sjove og flotte detaljer.
|
|
|
Leg godt :)
|
|
![]() |
|
Erik.D.Petersen
Panel
Medlem siden: 27-Oktober-2011 Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 1136 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 23-Juli-2012 kl. 05:09 |
|
Rigtig flot MOC. Utroligt så mange scenarier og detaljer i får plads til. Ingen tvivl om at de må være glade i butikken for at storen kommer med
|
|
![]() |
|
K.Gabriel
Panel
Medlem siden: 24-Juli-2008 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 950 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 23-Juli-2012 kl. 02:36 |
|
Super flot og fyldt med idéer. Selv dragen i Storen har I med. Eneste "mangel" jeg kan komme i tanke om, er de 117 cykeltaxier på Amager torv.
|
|
|
K.Gabriel
|
|
![]() |
|
C.Behrens
Dæk
Medlem siden: 29-April-2008 Sted: Denmark Region: Trekantsområdet Status: Offline Point: 5825 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 22-Juli-2012 kl. 18:23 |
|
Virkelig godt lavet. Butikken vil blive glade for at de er kommet med er jeg ret overbevist om. Flot udstillings model. Har du lidt nærbilleder af springvandet, så man bedre kan se detaljerne og storkene?
|
|
![]() |
|
Benjamin.Jakobsen
Liftarm
Medlem siden: 04-Februar-2012 Sted: Danmark Region: Østjylland Status: Offline Point: 2130 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 22-Juli-2012 kl. 16:39 |
|
Super godt bygget!
|
|
![]() |
|
Lars.Fink.Hansen
Bestyrelse
Kasserer Medlem siden: 03-Oktober-2010 Sted: Danmark Region: Sønderjylland Status: Offline Point: 3694 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 22-Juli-2012 kl. 16:00 |
|
F.....................ck jeg er vild med den - især at det liv der er med - springvandet er min favorit og ville gerne se lidt flere billeder af den - sjovt med ham den fulde svensker der er hoppet i og politiet der er klar til at sende ham en tur i brummen - fødselsdagen på tagterrassen med den overraskede far er suveræn- men igen det er hele MOCen - sig mig har de udsalg i LEGO-storen det har da ikke stået nogen steder med ham der slæber de mange æsker ud
|
|
|
Lars Fink Hansen
|
|
![]() |
|
Svend.Erik.Saksun
Dæk
Medlem siden: 07-Oktober-2005 Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 10156 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 22-Juli-2012 kl. 15:14 |
|
Det er da dig selv, Lasse, der har glemt at få en plastikpose...
BTW - superflot!
|
|
![]() |
|
Sandra.Almeida
Liftarm
Medlem siden: 28-September-2009 Sted: Denmark Region: Vestjylland Status: Offline Point: 2318 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 22-Juli-2012 kl. 14:55 |
|
Helt vild flot!!!!
Glæder mig til at bruge lidt flere tid senere for at studere detaljerne. Men den springvand ser så flot ud!
|
|
|
AKA: Cassiebsg
- "There are those who believe that life here began out there..." - "The Future? He can barely function in the present!" |
|
![]() |
|
Lasse.Vestergård
Liftarm
Medlem siden: 20-Juni-2010 Sted: Danmark Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 3538 |
Indlæg funktioner
Tak(1)
Citér Svar
Sendt: 22-Juli-2012 kl. 14:40 |
|
Fra 14. august til 1. oktober skal min mor og jeg igen udstille i LUG Showcase i LEGO Store i København. Inspireret af at Strøget har 50-års jubileum i år, har vi valgt at bygge Strøget med Storkespringvandet i centrum. I baggrunden har vi bygget tre huse, hvoraf den ene er LEGO Store:
Her ses en AFOL, som glemte at spørge efter en plastikpose:
I virkeligheden er der ikke nogen Metro under Storkespringvandet. Men det er der i vores model. Vi har brugt et hjemmelavet klistermærke til metroskiltet. Men det er også det eneste hjemmelavede klistermærke i denne MOC:
Ved siden af Storkespingvandet er der selvfølgelig nogle hippier:
Flere billder af vores MOC kan ses her:
|
|
![]() |
|
Besvar
|
|
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |