![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
Før og efter "Dark age" |
Besvar
|
| Forfatter | |
S.Skjødt-Ladefoged
Dæk
LUGBULK General Medlem siden: 07-Marts-2011 Sted: DK Region: Østjylland Status: Offline Point: 16009 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Emne: Før og efter "Dark age"Sendt: 02-August-2012 kl. 06:53 |
|
Jeg vidste ikke man kunne deltage i konkurencer med noget andre har bygge
Men en super god illustration af forskellen mellem ny og gammel.
|
|
|
Søren Skjødt-Ladefoged.
LUGBULK General |
|
![]() |
|
Lasse.Vestergård
Liftarm
Medlem siden: 20-Juni-2010 Sted: Danmark Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 3538 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 02-August-2012 kl. 04:25 |
|
Jeg fandt vignetten på denne blog:
Og det er mig, som har fået æren af at stå som bygger.
Det er nok fordi, at billedet af vignetten ligger i min brickshelf-mappe.
|
|
![]() |
|
Lars.H.Sørensen
Panel
Medlem siden: 02-Marts-2012 Sted: Danmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 1093 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 20-Juli-2012 kl. 14:11 |
|
FLot lavet, og rigtig sjov ide!!
|
|
|
Leg godt :)
|
|
![]() |
|
Erik.D.Petersen
Panel
Medlem siden: 27-Oktober-2011 Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 1136 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 20-Juli-2012 kl. 07:10 |
Kan kun sige det samme. Jeg kan også genkende figurerne - min begrænsede samling fra barndommen omfattede dog primært minifigs som vi kender dem idag.
|
|
![]() |
|
Casper.Hansen
Bestyrelse
Suppleant Medlem siden: 16-Januar-2012 Sted: Danmark Region: Nordsjælland Status: Offline Point: 3039 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 20-Juli-2012 kl. 06:53 |
|
Åh ja, de sjove små legomænd/kvinder der hverken havde "løse" arme eller ben.
Jeg tror såmænd også at jeg havde de klodser, jeg kan huske træet og antennen, og så var de (jern) grå og ikke lys blå grå klodser. Smart busk iøvrigt, det ville måske pynte med nogle blomster eller bær på busken.
Redigeret af Casper.Hansen - 20-Juli-2012 kl. 06:54 |
|
|
Casper Hansen
Med 6 2x4 standard klodser kan du lave 915.103.765 kombinationer Helt ærligt, Hvor klodset må man være? ![]() |
|
![]() |
|
Benjamin.Jakobsen
Liftarm
Medlem siden: 04-Februar-2012 Sted: Danmark Region: Østjylland Status: Offline Point: 2130 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 19-Juli-2012 kl. 19:32 |
|
God ide og en sjov sammenligning
|
|
![]() |
|
Svend.Erik.Saksun
Dæk
Medlem siden: 07-Oktober-2005 Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 10156 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 19-Juli-2012 kl. 15:51 |
|
Godt fundet på :-)
|
|
![]() |
|
Anne.Mette.V
Liftarm
Medlem siden: 20-September-2007 Sted: Denmark Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 4244 |
Indlæg funktioner
Tak(1)
Citér Svar
Sendt: 19-Juli-2012 kl. 15:48 |
|
Her er mit bidrag til sommerkonkurrencen, som handler om "før og efter".
Jeg har ofte tænkt på hvormeget LEGO har forandret sig, fra jeg som barn legede meget med LEGO klodser, til jeg som voksen igen kom ud af min "Dark age".
Dette har jeg prøvet at illustrere med denne MOC: Før og efter "Dark age"
Det var en helt andet måde at bygge på dengang. Men det var jo også en anden tid vi levede i. I dag har jeg fx. hverken antenne eller skorsten på mit hus, da jeg har kabel TV og fjernvarme!
Den første vignette er udelukkende bygget af klodser, der fandtes i 1975.
|
|
![]() |
|
Besvar
|
|
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |