![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
Soldaterfort |
Besvar
|
| Forfatter | ||
Ulrik.Hansen
Dæk
Medlem siden: 04-Marts-2008 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 7450 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Emne: SoldaterfortSendt: 29-Juli-2012 kl. 14:07 |
|
|
Flot
Jeg kan se der står en deling klar i det fjerne ![]() |
||
|
Ulrik Hansen | Flickr-galleri
|
||
![]() |
||
Jeppe.Schmidt
Panel
Medlem siden: 27-Februar-2011 Region: Sydsjælland Status: Offline Point: 755 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 18-Juli-2012 kl. 10:41 |
|
Helt rigtigt ![]() Det var lidt mere besværligt end som så, og da jeg først kom igang viste det sig at det skulle være en del større end jeg først havde beregnet, hvis det skulle være en eksakt kopi. Det var der ikke lige klodser til i denne her omgang, så jeg nøjedes med at bygge noget af det efter fortet i LEGOLAND, og resten af fri fantasi. Tak for ideen med bølgerne. Jeg har faktisk en masse 1x1 slopes i trans clear, som fungerer udmærket som bølger... men vandet ved piratbådene er jo ikke de mest oprørte, så ved ikke om bølger passer ind. På den anden side burde vandet være mere grønt en blåt, hvis det skal ligner piratbådene
![]() |
||
|
Jeppe Schmidt
|
||
![]() |
||
S.Skjødt-Ladefoged
Dæk
LUGBULK General Medlem siden: 07-Marts-2011 Sted: DK Region: Østjylland Status: Offline Point: 16009 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 18-Juli-2012 kl. 08:53 |
|
|
Fed kopi af fortet ved piratbådene i LEGOLAND.
Det har du bare ramt rigtigt godt. |
||
|
Søren Skjødt-Ladefoged.
LUGBULK General |
||
![]() |
||
Svend.Sørensen
Klods
Medlem siden: 02-Marts-2012 Sted: Danmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 218 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 18-Juli-2012 kl. 08:51 |
|
Jeg fik den samme ide. Flot lille moc du har fået lavet
|
||
![]() |
||
Jakob.Hestbæk
Bestyrelse
Suppleant Medlem siden: 28-November-2010 Sted: Danmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 2846 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 18-Juli-2012 kl. 08:47 |
|
|
Et herligt fort. Du kunne evt. bruge en masse små blå plates til at skabe lidt bølger på vandet.
|
||
![]() |
||
Thomas.Laursen
Tagsten
Medlem siden: 02-Maj-2012 Sted: Danmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 679 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 18-Juli-2012 kl. 07:50 |
|
|
Ligner lidt opsætning fra legoland ?? eller er jeg forkert på den, men mega sejt lavet :D
|
||
![]() |
||
Morten.Toftegaard
Klods
Medlem siden: 03-Juli-2010 Sted: Danmark Region: Vestsjælland Status: Offline Point: 105 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 18-Juli-2012 kl. 06:56 |
|
|
Jeg kan rigtig godt lide den måde du har lavet klipperne på, og massere af fed detaljer.
|
||
![]() |
||
Jeppe.Schmidt
Panel
Medlem siden: 27-Februar-2011 Region: Sydsjælland Status: Offline Point: 755 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 18-Juli-2012 kl. 06:17 |
|
|
Jeg har kreeret dette fort til de blå soldater, fordi jeg syntes de manglede et sted at holde til. Jeg har søgt inspiration i et for mange ganske velkendt soldaterfort.
![]() Et overblik over herligheden. ![]() Denne vinkel er nok lidt mere velkendt. ![]() Arme soldat, der bare skal stå og løfte tænder dag ud og dag ind. ![]() Så er der denne pirat, der må holde fast, for ikke at blive til krokodilleføde. ![]() Der er også en pirat i et fangehold, der lokker med et skattekort. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
|
Jeppe Schmidt
|
||
![]() |
||
Besvar
|
|
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |