![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
Fra Vugge til Grav |
Besvar
|
| Forfatter | ||
Svend.Erik.Saksun
Dæk
Medlem siden: 07-Oktober-2005 Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 10156 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Emne: Fra Vugge til GravSendt: 31-December-2013 kl. 09:18 |
|
|
||
![]() |
||
Lasse.Vestergård
Liftarm
Medlem siden: 20-Juni-2010 Sted: Danmark Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 3538 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 31-December-2013 kl. 08:28 |
|
Jeg vil ikke kalde det en kopi. Det kan godt være at custombricks er blevet inspireret af din MOC. Men jeg synes, at der er mange forskelle mellem din version og custombricks-versionen. Korset og minifigurene er helt anderledes og de står på underlag i forskellige farver og faconer. Desuden er din version meget flottere end custombricks-versionen. Custom-romeren er gyselig ![]() Men korsfæstelsen er jo et motiv, der er blevet bygget mange gange. Denne version er fx blevet bygget over 10 år før du byggede din ![]() Redigeret af Lasse.Vestergård - 31-December-2013 kl. 08:29 |
||
![]() |
||
Svend.Erik.Saksun
Dæk
Medlem siden: 07-Oktober-2005 Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 10156 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 31-December-2013 kl. 06:17 |
|
|
Så har jeg oplevet det med...
![]() er nu officelt plagieret/kopieret og sat til salg på nettet!!!
Skal man grine eller græde? Være sur eller stolt?
Nåh, men jeg vælger at tage det med et smil. Han/hun har brugt "customized" figurer. Min model er udelukkende lavet af originale LEGO elementer!
Her er kopien:
|
||
![]() |
||
Ulrik.Hansen
Dæk
Medlem siden: 04-Marts-2008 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 7450 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 29-Juli-2012 kl. 13:45 |
|
|
De er fine! Jeg ville dog ikke smile hvis jeg lige havde fået hevet armene af led
![]() |
||
|
Ulrik Hansen | Flickr-galleri
|
||
![]() |
||
Casper.Hansen
Bestyrelse
Suppleant Medlem siden: 16-Januar-2012 Sted: Danmark Region: Nordsjælland Status: Offline Point: 3039 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 15-Juli-2012 kl. 13:45 |
|
|
Pev, så har jeg måske en chance
|
||
|
Casper Hansen
Med 6 2x4 standard klodser kan du lave 915.103.765 kombinationer Helt ærligt, Hvor klodset må man være? ![]() |
||
![]() |
||
Svend.Erik.Saksun
Dæk
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 15-Juli-2012 kl. 07:22 |
|
Dette indslag deltager ikke i Byggepladens konkurrence, så du må "nøjes" med at konkurrere med de andre bidrag...
|
||
![]() |
||
Lars.H.Sørensen
Panel
Medlem siden: 02-Marts-2012 Sted: Danmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 1093 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 15-Juli-2012 kl. 07:03 |
|
|
Hvor er det fedt at se hvor meget man kan få med på 8x8 klodser!
|
||
|
Leg godt :)
|
||
![]() |
||
Casper.Hansen
Bestyrelse
Suppleant Medlem siden: 16-Januar-2012 Sted: Danmark Region: Nordsjælland Status: Offline Point: 3039 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 13-Juli-2012 kl. 14:46 |
|
|
Hold k... hvor er det godt lavet -
Men jeg syntes at der er dejligt med alle de kreative og flotte MOC's
|
||
|
Casper Hansen
Med 6 2x4 standard klodser kan du lave 915.103.765 kombinationer Helt ærligt, Hvor klodset må man være? ![]() |
||
![]() |
||
Svend.Erik.Saksun
Dæk
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 13-Juli-2012 kl. 13:54 |
|
Exactly!
Jeg havde faktisk en ged med, men fjernede den igen. I en anden version havde jeg også de 3 vise mænd - men det blev også for crowded.
Der er ingen hokus pokus. Ingen lim eller elastikker. Det er ren clutch power!
![]() |
||
![]() |
||
Benjamin.Jakobsen
Liftarm
Medlem siden: 04-Februar-2012 Sted: Danmark Region: Østjylland Status: Offline Point: 2130 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 13-Juli-2012 kl. 13:53 |
|
|
Super flotte mocs, godt fundet på og perfekt udført.
|
||
![]() |
||
C.Behrens
Dæk
Medlem siden: 29-April-2008 Sted: Denmark Region: Trekantsområdet Status: Offline Point: 5825 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 13-Juli-2012 kl. 13:45 |
|
|
Rigtig god moc Svend Erik.
Jeg savner dog lidt kameler med visemænd, køer, geder osv ved stalden. Men ok det er begrænset hvad der er plads til på en vignette. Jeg spekulerer lidt over hvordan du har fået torsoen til at sidde fast på korset
|
||
![]() |
||
Lasse.Vestergård
Liftarm
Medlem siden: 20-Juni-2010 Sted: Danmark Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 3538 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 13-Juli-2012 kl. 12:27 |
|
|
Fantatisk MOC
Det er imponerende hvor mange detaljer du kan få med på 8x8 knopper
|
||
![]() |
||
ClausPedersen
Liftarm
Medlem siden: 09-Marts-2009 Sted: Denmark Region: Vestjylland Status: Offline Point: 2095 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 13-Juli-2012 kl. 11:32 |
|
|
"Den er ikke så ringe" - som vi siger her ovre i "forkants Danmark".
|
||
|
Claus Pedersen
"Klodset" - jeg fatter ikke en brik? |
||
![]() |
||
Svend.Erik.Saksun
Dæk
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 13-Juli-2012 kl. 11:03 |
|
|
Da jeg gik i gang med en bestillingsopgave, blev jeg lidt inspireret af Byggepladens igangværende konkurrence, så jeg ændrede temaet til at skildre de to yderpunkter i en kendt bibelsk persons liv... Først en situation fra en stald i Bethlehem efter at 3 konger har været på besøg og afleveret fødselsdagsgaver. De nybagte forældre fejrer begivenheden:
![]() Som bekendt endte han sit jordiske liv på bjerget Golgatha...
![]() |
||
![]() |
||
Besvar
|
|
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |