Byggepladen Websted Hjemmesiden
Om foreningen
Bestyrelsen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download
Links

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Se min nyeste skabning
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - Medieval Village Red LIght District
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Medieval Village Red LIght District

Besvar Besvar
Forfatter
Besked Sortering i omvendt orden
Kim.Sørensen Se drop down
Tagsten
Tagsten

Medlem siden: 05-Januar-2009
Sted: Middelfart - DK
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 621
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kim.Sørensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Medieval Village Red LIght District
    Sendt: 09-Juli-2012 kl. 16:56
Citat: Peter.Vingborg Peter.Vingborg skrev:

Citat: Kim.Sørensen Kim.Sørensen skrev:

Kan godt lide "den grønne dame" ved siden af den brune dør, men hvor er den fra, synes ikke jeg kan genkende torsoen?
Du skal have lært at bruge BrickLink Kim: http://www.bricklink.com/catalogItemPic.asp?P=973pb743c01
Jeg bruger skam BL, en del faktisk, men når jeg søger så kommer der ikke noget frem Confused  
Prøv at gå ind via http://www.bricklink.com, tryk på 'Reference Catalog', tryk på 'Parts' tryk på 'Minifig, Torso Assembly' og tryk så endelig på 'Thumbnail Gallary', så får du et komplet galleri (kun med billeder) af samtlige minifig torsoer.  

Ahh ok, det skal jeg huske til næste gang Big smile

Til top
Peter.Vingborg Se drop down
Dæk
Dæk
Byggebladets redaktør

Medlem siden: 29-Februar-2004
Sted: LEGO Fan Land
Region: Vestjylland
Point: 8720
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peter.Vingborg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09-Juli-2012 kl. 10:41
Citat: Jakob.Hestbæk Jakob.Hestbæk skrev:

Prøv at gå ind via http://www.bricklink.com, tryk på 'Reference Catalog', tryk på 'Parts' tryk på 'Minifig, Torso Assembly' og tryk så endelig på 'Thumbnail Gallary', så får du et komplet galleri (kun med billeder) af samtlige minifig torsoer.  
Og så får man så vidt jeg lige kan se, en liste med 1601 torsoer. Den gad jeg godt nok ikke kigge igennem.Dead
I dette tilfælde ville jeg klikke på 'Slope, decorated' i stedet for 'Minifig, Torso Assembly'. I søgefeltet 'Find:' skriver man '2 x 2 x 2', som er størrelsen på klodsen. Derved får man 65 resultater, hvor i alle kjoler er, plus noget andet.
Du har ret Embarrassed - men nu var det jo torsoen der blev spurgt direkte ind på Wink 
Til top
Jakob.Hestbæk Se drop down
Bestyrelse
Bestyrelse
Suppleant

Medlem siden: 28-November-2010
Sted: Danmark
Region: Hovedstadsområdet
Point: 2846
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jakob.Hestbæk Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09-Juli-2012 kl. 10:29

Og så får man så vidt jeg lige kan se, en liste med 1601 torsoer. Den gad jeg godt nok ikke kigge igennem.Dead
I dette tilfælde ville jeg klikke på 'Slope, decorated' i stedet for 'Minifig, Torso Assembly'. I søgefeltet 'Find:' skriver man '2 x 2 x 2', som er størrelsen på klodsen. Derved får man 65 resultater, hvor i alle kjoler er, plus noget andet.
Til top
Dæk
Dæk
Byggebladets redaktør

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peter.Vingborg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09-Juli-2012 kl. 08:19

Kan godt lide "den grønne dame" ved siden af den brune dør, men hvor er den fra, synes ikke jeg kan genkende torsoen?
Du skal have lært at bruge BrickLink Kim: http://www.bricklink.com/catalogItemPic.asp?P=973pb743c01
Jeg bruger skam BL, en del faktisk, men når jeg søger så kommer der ikke noget frem Confused  
Til top
Tagsten
Tagsten

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kim.Sørensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09-Juli-2012 kl. 04:25

Til top
Benjamin.Jakobsen Se drop down
Liftarm
Liftarm

Medlem siden: 04-Februar-2012
Sted: Danmark
Region: Østjylland
Point: 2130
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Benjamin.Jakobsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08-Juli-2012 kl. 16:09
Ser godt ud. Jeg glæder mig til at se hvad det bliver til. ..... elsker middelalder mocs
Til top
Dæk
Dæk
Byggebladets redaktør

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peter.Vingborg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08-Juli-2012 kl. 11:52
- og er en del af dette sæt: http://www.bricklink.com/catalogItem.asp?S=4842-1. Det eneste sæt den findes i.
Til top
Svend.Erik.Saksun Se drop down
Dæk
Dæk

Medlem siden: 07-Oktober-2005
Point: 10156
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Svend.Erik.Saksun Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08-Juli-2012 kl. 11:34
Og her:

Redigeret af Svend.Erik.Saksun - 08-Juli-2012 kl. 11:41
Til top
Dæk
Dæk
Byggebladets redaktør

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peter.Vingborg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08-Juli-2012 kl. 11:26

Redigeret af Peter.Vingborg - 08-Juli-2012 kl. 11:27
Til top
Tagsten
Tagsten

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kim.Sørensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08-Juli-2012 kl. 11:13
Til top
Dæk
Dæk

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Svend.Erik.Saksun Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08-Juli-2012 kl. 09:03
Citat: Martin.Bruun Martin.Bruun skrev:

Men.. hvad med lidt flere billeder? Smile
Desværre Martin. Husene i baggrunden skal bruges til et særligt projekt, så de bliver ikke offentliggjort endnu.
Men jeg kunne ikke dy mig for at lave den viste scene, mens jeg ledte efter mine medieval minifigs.
Til top
Martin.Bruun Se drop down
Dæk
Dæk

Medlem siden: 24-Januar-2004
Sted: Denmark
Region: Hovedstadsområdet
Point: 5296
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Martin.Bruun Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08-Juli-2012 kl. 07:56
Hmm.. mon ikke odour'en af fisk skræmmer nogle af kunderne væk? LOL

Men ellers nogle gode sild du har fundet der! De ser bestemt meget "imødekommende" ud. Big smile

Men.. hvad med lidt flere billeder? Smile
Martin Bruun

"A man builds with his brain and not with his hands"

- Brickelangelo
Til top
Dæk
Dæk

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Svend.Erik.Saksun Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08-Juli-2012 kl. 07:43
Kvindens ældste erhverv er landbrug!
Her ser vi nogle andre erhvervskvinder fra middelalderen være klar til at tage imod de hjemvendte sejrrige tropper.

Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.094 sekunder.