Byggepladen Websted Hjemmesiden
Om foreningen
Bestyrelsen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download
Links

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Spørg foreningens medlemmer
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - Hjælp til at finde motor.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hjælp til at finde motor.

Besvar Besvar
Forfatter
Besked Sortering i omvendt orden
Matias.Bendtsen Se drop down
Tagsten
Tagsten

Medlem siden: 02-September-2011
Sted: danmark
Region: Vendsyssel
Status: Offline
Point: 655
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Matias.Bendtsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Hjælp til at finde motor.
    Sendt: 09-Juli-2012 kl. 03:44
jo, det tror jeg nok kan lade sig gøre.Big smile
Matias bendtsen
UDEN H

simply building...

if you stop getting better, you stop being good.
Til top
Kenneth Sørensen Se drop down
Gæst
Gæst
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kenneth Sørensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08-Juli-2012 kl. 18:00
Den skal bruges til en lille ny robot så den bliver sat fast med et lille beslag jeg laver og nogle skruer.

Så jeg skal købe motoren og den lille grå Pullye så kan jeg montere nogle ganske normale tekniklego hjul ikk? =)
Til top
Tagsten
Tagsten

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Matias.Bendtsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08-Juli-2012 kl. 13:05
Pullyen er nok en nødvendighed, har du et billede af hvordan den skal sidde?
jeg tror ikke de er så lette at slide op, den eneste motor jeg kender til der kan slides op er den store sorte buggymotor.Smile
Matias bendtsen
UDEN H

simply building...

Til top
Gæst
Gæst
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kenneth Sørensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08-Juli-2012 kl. 12:46
Ja det er lige netop denne motor som i har fundet, kan i fortælle mig om tilbehøret er nødvendigt hvis jeg bare vil montere den med et par små legohjul?

Og kan de at de er lidt dyre end jeg regnede med, kender i noget til holdbarheden af dem?

MVH Kenneth =)
Til top
Tagsten
Tagsten

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Matias.Bendtsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08-Juli-2012 kl. 09:21
base og cover er ikke livsvigtige da der er mulighed for montering i bunden, og den sorte dims der passer i pullyen har samme størrelse som en knop, så her er også andre muligheder.Wink
Matias bendtsen
UDEN H

simply building...

Til top
S.Eisenhardt Se drop down
Tagsten
Tagsten

Medlem siden: 10-November-2006
Sted: Greenland
Region: ikke oplyst
Point: 412
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér S.Eisenhardt Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08-Juli-2012 kl. 07:25
For at kunne anvende motoren,kræves udover motoren 3 løsdele : Base,Cover,og pulley.

Til top
Stefan.Sandbeck Se drop down
Panel
Panel

Medlem siden: 30-Oktober-2008
Sted: Denmark
Region: Vestsjælland
Point: 1276
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stefan.Sandbeck Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08-Juli-2012 kl. 01:55
Stefan Sandbeck

Den ABS afhængige Autolakere
(citat fra Kundby)

TC8
Til top
Gæst
Gæst
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kenneth Sørensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07-Juli-2012 kl. 22:34
Jeg byggede engang for godt 10-15 år siden en lille robot hvor jeg brugte nogle bitte små røde lego motore, jeg har prøvet at google men kan slet ikke finde dem, så vil høre om nogle af jer evt kan hjælpe mig med at finde dem og et et nummer på dem så jeg kan se om jeg kan købe dem et sted.

En kort beskrivelse sådan som jeg husker dem
2x2 knopper, cirka 1 klods høj, og så mener jeg bestemt de var røde.
Til top
 Besvar Besvar

Hurtigt svar
Navn:

Besked:
   NoFollow er tilføjet til alle links fra dette forum (rel="nofollow")
 Benyt Forum-koder
Sikkerhedskode:
Code Image - Please contact webmaster if you have problems seeing this image code  Refresh Gendan billede