![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
Hjælp til at finde motor. |
Besvar
|
| Forfatter | |
Matias.Bendtsen
Tagsten
Medlem siden: 02-September-2011 Sted: danmark Region: Vendsyssel Status: Offline Point: 655 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Emne: Hjælp til at finde motor.Sendt: 09-Juli-2012 kl. 03:44 |
|
jo, det tror jeg nok kan lade sig gøre.
|
|
|
Matias bendtsen
UDEN H simply building... if you stop getting better, you stop being good. |
|
![]() |
|
Kenneth Sørensen
Gæst
|
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 08-Juli-2012 kl. 18:00 |
|
Den skal bruges til en lille ny robot så den bliver sat fast med et lille beslag jeg laver og nogle skruer.
Så jeg skal købe motoren og den lille grå Pullye så kan jeg montere nogle ganske normale tekniklego hjul ikk? =)
|
|
![]() |
|
Matias.Bendtsen
Tagsten
Medlem siden: 02-September-2011 Sted: danmark Region: Vendsyssel Status: Offline Point: 655 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 08-Juli-2012 kl. 13:05 |
|
Pullyen er nok en nødvendighed, har du et billede af hvordan den skal sidde?
jeg tror ikke de er så lette at slide op, den eneste motor jeg kender til der kan slides op er den store sorte buggymotor.
|
|
|
Matias bendtsen
|
![]() |
|
Kenneth Sørensen
Gæst
|
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 08-Juli-2012 kl. 12:46 |
|
Ja det er lige netop denne motor som i har fundet, kan i fortælle mig om tilbehøret er nødvendigt hvis jeg bare vil montere den med et par små legohjul?
Og kan de at de er lidt dyre end jeg regnede med, kender i noget til holdbarheden af dem? MVH Kenneth =)
|
|
![]() |
|
Matias.Bendtsen
Tagsten
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 08-Juli-2012 kl. 09:21 |
|
base og cover er ikke livsvigtige da der er mulighed for montering i bunden, og den sorte dims der passer i pullyen har samme størrelse som en knop, så her er også andre muligheder.
|
|
|
Matias bendtsen
|
![]() |
|
S.Eisenhardt
Tagsten
Medlem siden: 10-November-2006 Sted: Greenland Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 412 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 08-Juli-2012 kl. 07:25 |
|
For at kunne anvende motoren,kræves udover motoren 3 løsdele : Base,Cover,og pulley.
|
|
![]() |
|
Stefan.Sandbeck
Panel
Medlem siden: 30-Oktober-2008 Sted: Denmark Region: Vestsjælland Status: Offline Point: 1276 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 08-Juli-2012 kl. 01:55 |
|
Stefan Sandbeck
Den ABS afhængige Autolakere(citat fra Kundby) TC8 |
|
![]() |
|
Kenneth Sørensen
Gæst
|
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 07-Juli-2012 kl. 22:34 |
|
Jeg byggede engang for godt 10-15 år siden en lille robot hvor jeg brugte nogle bitte små røde lego motore, jeg har prøvet at google men kan slet ikke finde dem, så vil høre om nogle af jer evt kan hjælpe mig med at finde dem og et et nummer på dem så jeg kan se om jeg kan købe dem et sted.
En kort beskrivelse sådan som jeg husker dem 2x2 knopper, cirka 1 klods høj, og så mener jeg bestemt de var røde.
|
|
![]() |
|
Besvar
|
|
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan oprette nye emner i dette forum Du kan besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |