![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
Donate Your LEGO men to Roskilde Festival |
Besvar
|
| Forfatter | |
René.Hoffmann
Dæk
Facebook kaptajn Medlem siden: 24-Januar-2004 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 7680 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Emne: Donate Your LEGO men to Roskilde FestivalSendt: 09-Juli-2012 kl. 16:29 |
Det var heller ikke tydeligt, hvor man skulle donere dem... ![]() |
|
|
René Hoffmann
LEGO-holic by nature Medlem af "Det Anarkistiske Firkløver" |
|
![]() |
|
Morten.Øberg
Panel
Medlem siden: 20-November-2007 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 904 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 09-Juli-2012 kl. 16:18 |
|
De fik vist ikke vildt mange. Desværre.
![]() Men det er ikke til mig, men til festivalen. Så jeg kan da kun anbefale alle at sende lidt ind. Eller tage dem med til Skærbæk, så giver jeg dem videre til dem. |
|
|
Morten Øberg
|
|
![]() |
|
René.Hoffmann
Dæk
Facebook kaptajn Medlem siden: 24-Januar-2004 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 7680 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 09-Juli-2012 kl. 14:09 |
|
Jeg ved ikke, hvordan indsamlingen gik - jeg kunne ikke se, hvor man skulle donere minifigs...
Jeg var nede og se den udstillet... Og den havde fået en rigtig flot glasmontre....og der var rigtig mange gode kommentarer, og folk var meget imponerede!
|
|
|
René Hoffmann
|
![]() |
|
Henrik.Garder
Tagsten
Medlem siden: 24-Oktober-2008 Sted: Denmark Region: Himmerland Status: Offline Point: 568 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 09-Juli-2012 kl. 10:47 |
|
Er der nogle der ved hvordan indsamlingen gik?
|
|
|
Henrik Garder
U=I*R |
|
![]() |
|
Henrik.Christensen
Liftarm
Medlem siden: 02-Marts-2012 Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 4268 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 27-Juni-2012 kl. 12:38 |
|
Det er en rigtig god ide, at udstille på Roskilde.
Et bedre sted at udstille findes ikke. Jeg har selv arbejdet på Orange fra 1987-2001
|
|
|
|
|
![]() |
|
Gert.Hansen
Panel
Medlem siden: 05-Februar-2005 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 1843 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 20-Juni-2012 kl. 17:22 |
|
På Havremarken er der sat en kasse op til at samle figurer til Morten :-)
|
|
![]() |
|
René.Hoffmann
Dæk
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 20-Juni-2012 kl. 15:04 |
|
Nu også på politiken.dk :
http://ibyen.dk/fokus/roskildefestival/ECE1662880/tag-en-legomand-med-til-roskilde-festival/ |
|
|
René Hoffmann
|
![]() |
|
Jesper.Lindbæk
Panel
Medlem siden: 17-Januar-2011 Sted: Danmark Region: Nordsjælland Status: Offline Point: 940 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 19-Juni-2012 kl. 18:08 |
|
God festival til alle der skal med. Også minifigurerne
|
|
|
Jesper Westlund Lindbæk
Oderint dum metuant I don't suffer insanity, I enjoy every minute of it! |
|
![]() |
|
René.Hoffmann
Dæk
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 19-Juni-2012 kl. 15:54 |
|
Tillykke med den fine aftale, Morten... Det er jo helt genialt, at den får en plads på Roskilde...
![]() Ses vi dernede? Det tror jeg vist nok, vi gør! ![]() |
|
|
René Hoffmann
|
![]() |
|
Morten.Øberg
Panel
Medlem siden: 20-November-2007 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 904 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 19-Juni-2012 kl. 01:55 |
|
Ja jeg skal udstille min scene på årets Roskilde festival. Så er planen, at de skal overtage den senere, men uden de mange minifigs. Så det er da en smart måde at skaffe mange på. Hvis bare hver 50. Publikummer tager éen figur med, så er de 2000 stk hjemme.
Ses på Roskilde om 14 dage
![]() |
|
|
Morten Øberg
|
|
![]() |
|
Svend.Erik.Saksun
Dæk
Medlem siden: 07-Oktober-2005 Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 10156 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 18-Juni-2012 kl. 18:27 |
|
Morten har gang i den...
|
|
![]() |
|
Besvar
|
|
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |