![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
Golden Whale |
Besvar
|
Side 12> |
| Forfatter | |||
Morthen.Falk.Poulsen
Liftarm
Medlem siden: 26-November-2011 Sted: Legoland Region: Nordsjælland Status: Offline Point: 3103 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Emne: Golden WhaleSendt: 29-Juli-2012 kl. 14:53 |
||
Styrbord er højre og bagbord er venstre,
men istedet for at diskuterer det, så ville jeg blive glad hvis folk kommenterede på mit skib også, |
|||
|
Hvis du tager en klods og sætter den op på en anden klods så har du en MOC
Pirat Kongen |
|||
![]() |
|||
Ulrik.Hansen
Dæk
Medlem siden: 04-Marts-2008 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 7450 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 29-Juli-2012 kl. 14:32 |
||
Kan søofficeren så ikke lige forklare hvordan det er med styrbord og bagbord (jeg ved godt jeg bare kunne google det) |
|||
|
Ulrik Hansen | Flickr-galleri
|
|||
![]() |
|||
Morthen.Falk.Poulsen
Liftarm
Medlem siden: 26-November-2011 Sted: Legoland Region: Nordsjælland Status: Offline Point: 3103 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 18-Juli-2012 kl. 09:21 |
||
Den er da et Linieskib/Brigatine/Frigat, det er da det er da meget tydeligt at se............ Det er lidt svært at udtrykke sarkasme på skrift. Jeg aner ikke hvad det specifikt er for en. Men jeg gik efter at bygge den som en fire mastet Brigatine, Men lad os bare kalde det for et Lego Skib, men det endte nok op med at, blive en blanding af de tre. |
|||
|
Pirat Kongen |
|||
![]() |
|||
Jakob.Hestbæk
Bestyrelse
Suppleant Medlem siden: 28-November-2010 Sted: Danmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 2846 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 18-Juli-2012 kl. 08:43 |
||
|
Lidt forsinket har jeg tilføjet skibet til listen med piratmocs. Jeg kunne dog godt tænke mig et bud på hvad det er for en skibstype.
|
|||
![]() |
|||
Morthen.Falk.Poulsen
Liftarm
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 17-Juni-2012 kl. 07:02 |
||
som jeg skrev længere oppe i chatten, så prøvede jeg, men det ødelagde næsten mit system, så jeg arbejder stadig på det, men tak for rossen =)
Redigeret af Morthen.Falk.Poulsen - 17-Juni-2012 kl. 07:12 |
|||
|
Pirat Kongen |
|||
![]() |
|||
Lars.H.Sørensen
Panel
Medlem siden: 02-Marts-2012 Sted: Danmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 1093 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 17-Juni-2012 kl. 06:39 |
||
|
Simpelthen et frenragende skib!! Fed detalje med kanonerne. Det næste bliver vel at de også kan skyde med kanonkugler?
|
|||
|
Leg godt :)
|
|||
![]() |
|||
Morthen.Falk.Poulsen
Liftarm
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 16-Juni-2012 kl. 17:38 |
||
ja det er en sej lille pimsolle jeg har MOC'et sammen, og ja det har jeg, og det kommer ikke til at virker, dels fordig så kan jeg ikke lukke dem igen, og nummer 2, de vil bare blive ved med at snurre rundt, da det kræver rigtigt meget kraft at trække det, jeg har bygget mit system om flere gange end jeg kan tælle til, for at undgå de tandhjul, det lykkedes ikke, endnu, men det kommer, lige nu gjaldt det bare om at blive den første i verden til at lave det her system, hvilket jeg har gjort, hehe,
|
|||
|
Pirat Kongen |
|||
![]() |
|||
Casper.Hansen
Bestyrelse
Suppleant Medlem siden: 16-Januar-2012 Sted: Danmark Region: Nordsjælland Status: Offline Point: 3039 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 16-Juni-2012 kl. 17:09 |
||
|
Sej lille plimsolle du har fået banket sammen der
Okay, lidt for underspillet: Det jeg ville sige er at det er en super sej fuldrigger med råsejl på alle master du har MOC'et sammen. En herlig video er det også blevet til. Fine lyseffekter og super seje kanon luger, har du overvejet at bruge elastikker istedet for tandhjul? Dejligt at du ville dele den med os, jeg må blankt erkende at jeg sikkert aldrig kommer til at lave noget tilsvarende.
|
|||
|
Casper Hansen
Med 6 2x4 standard klodser kan du lave 915.103.765 kombinationer Helt ærligt, Hvor klodset må man være? ![]() |
|||
![]() |
|||
Asger.Lindeblad
Panel
Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 1774 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 16-Juni-2012 kl. 16:31 |
||
|
Redigeret af Asger.Lindeblad - 09-December-2024 kl. 22:22 |
|||
![]() |
|||
Morthen.Falk.Poulsen
Liftarm
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 16-Juni-2012 kl. 15:29 |
||
|
[QUOTE=Asger.Lindeblad]
Asger, nu hvor du er her, 16% af klodserne ca kommer fra dig af hehe,
så det er vel godt at se at jeg har brugt dem fornuftigt, |
|||
|
Pirat Kongen |
|||
![]() |
|||
Asger.Lindeblad
Panel
Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 1774 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 16-Juni-2012 kl. 09:29 |
||
|
|||
![]() |
|||
Thomas.Möser
Tagsten
Medlem siden: 23-Juli-2009 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 394 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 16-Juni-2012 kl. 08:44 |
||
Nu kommer citatet jo også fra en "flyver" ![]() |
|||
![]() |
|||
Asger.Lindeblad
Panel
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 16-Juni-2012 kl. 07:42 |
||
|
|||
![]() |
|||
Morthen.Falk.Poulsen
Liftarm
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 16-Juni-2012 kl. 07:26 |
||
det eksitere ikke i sort, har tjekket før,
og jeg fik faktisk affyret en klods med mit system, og fjernbetjeneing, men det var kun en kannon, og jeg skulle bruge 30 min på at kalibrerer systemet bagefter, så det kunne virke ordrenligt, så det dur ikke, det sled også alt for hårdt på moteren, men jeg arbejder på det |
|||
|
Pirat Kongen |
|||
![]() |
|||
K.Gabriel
Panel
Medlem siden: 24-Juli-2008 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 950 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 16-Juni-2012 kl. 07:20 |
||
|
Super flot MOC. Har du overvejet, om du kan anvende et sort tandhjul i stedet, så er det måske ikke så synligt (det, du har anvendt, mindes jeg dog ikke at have set i sort). Det næste må vel være, at du får kanonerne til at fyre nogle klodser (kanonkugler) af sted.
|
|||
|
K.Gabriel
|
|||
![]() |
|||
Morthen.Falk.Poulsen
Liftarm
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 16-Juni-2012 kl. 06:21 |
||
tja, jeg syntes bare den så tom ud med kun 3 master,
|
|||
|
Pirat Kongen |
|||
![]() |
|||
Svend.Erik.Saksun
Dæk
Medlem siden: 07-Oktober-2005 Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 10156 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 16-Juni-2012 kl. 06:16 |
||
|
Det er jo et kompromis ligesom i de fleste andre moc's.
Jeg synes der er for mange stormaster på så lille et skib - især da de store linieskibe med op til 74 kanoner i 3 etager kun havde 3 master.
Eksempel: HMS Victory
![]() |
|||
![]() |
|||
Morthen.Falk.Poulsen
Liftarm
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 16-Juni-2012 kl. 05:55 |
||
og jo den er lidt flad næset, men det er meget karekteristisk,
|
|||
|
Pirat Kongen |
|||
![]() |
|||
Morthen.Falk.Poulsen
Liftarm
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 16-Juni-2012 kl. 05:54 |
||
igen hver sin smag,
jeg kan godt lide det, Og det er det der tæller, jeg deler bare mit arbejde med jer, men som sagt, så er alle kommentarer velkommen, |
|||
|
Pirat Kongen |
|||
![]() |
|||
Martin.Bruun
Dæk
Medlem siden: 24-Januar-2004 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 5296 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 16-Juni-2012 kl. 05:38 |
||
|
Det er et fedt skib.
Det er en meget blæret detalje med kanonportene. Ligesom Jesper synes jeg måske nok at skibet er en smule spraglet, men det er måske også lidt fordi at der så meget liv på den med alle de minifigs. Jeg kan ikke lige vurdere hvor realistisk det er, men fra visse vinkler, synes jeg også at det ser en smule fladnæset ud. Som om at de øverste klodslag fra niveauet cirka omkring akslen til kanonportene og opefter burde have gået lidt længere ud over boven.
|
|||
|
Martin Bruun
"A man builds with his brain and not with his hands" - Brickelangelo |
|||
![]() |
|||
Besvar
|
Side 12> |
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |