![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
Byggemøde i Vrå - Part III |
Besvar
|
Side 123> |
| Forfatter | |
Martin.Nygaard
Liftarm
Medlem siden: 10-December-2009 Sted: Denmark Region: Trekantsområdet Status: Offline Point: 2578 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Emne: Byggemøde i Vrå - Part IIISendt: 21-Maj-2013 kl. 04:12 |
|
Nejnej, Det et skam kun en enkelt dag ! Jeg havde håbet på tilbagemeldinger omkring hvilken dato der var størst interesse for :-) hvis 4 tilkendegav d. 2, mens kun 1 kunne den 1.
Vi er jo et begrænset folkefærd her norden fjords
|
|
|
Martin "Technic" Nygaard Schacht ..
|
|
![]() |
|
S.Skjødt-Ladefoged
Dæk
LUGBULK General Medlem siden: 07-Marts-2011 Sted: DK Region: Østjylland Status: Offline Point: 16009 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 21-Maj-2013 kl. 02:18 |
|
Nu kan jeg desværre ikke i weekenden den 1. og 2. juni, men et 2 dags byggemøde er måske også svært at få ind i kalenderen.
Forslag. 1. Opret en ny tråd til hvert nye møde det gør det mere overskueligt. 2. Angiv den præsis dato ellers bliver det svært at skrive sig på.
Redigeret af S.Skjødt-Ladefoged - 21-Maj-2013 kl. 02:19 |
|
|
Søren Skjødt-Ladefoged.
LUGBULK General |
|
![]() |
|
Martin.Nygaard
Liftarm
Medlem siden: 10-December-2009 Sted: Denmark Region: Trekantsområdet Status: Offline Point: 2578 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 21-Maj-2013 kl. 00:57 |
|
Vrå er som sagt tidligere altid åbent og pladser er god - her er, som man kan se på nogle af Carstens tidligere billeder en stue med et gammelt modeltogsbane-bord dedikeret til LEGO
|
|
|
|
|
![]() |
|
Matias.Bendtsen
Tagsten
Medlem siden: 02-September-2011 Sted: danmark Region: Vendsyssel Status: Offline Point: 655 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 20-Maj-2013 kl. 15:25 |
|
Kan vi så overtale Carsten Thomsen er Vrå nok bedst for ham.
|
|
|
Matias bendtsen
UDEN H simply building... if you stop getting better, you stop being good. |
|
![]() |
|
Kristian.Ibsen
Tagsten
Medlem siden: 26-Oktober-2012 Sted: Danmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 544 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 20-Maj-2013 kl. 14:51 |
|
Jeg vil gerne komme til byggemøde - Vrå eller Biersted er et fedt, da jeg bor midt imellem. Sikker på, at det bedre halvdel også vil med.
|
|
![]() |
|
Matias.Bendtsen
Tagsten
Medlem siden: 02-September-2011 Sted: danmark Region: Vendsyssel Status: Offline Point: 655 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 20-Maj-2013 kl. 14:08 |
|
Er der slet ingen der kan komme?
Skal vi flytte det til Biersted istedet for? det kan måske lokke nogle af dem der kommer lidt syd fra med.
|
|
|
Matias bendtsen
|
![]() |
|
Matias.Bendtsen
Tagsten
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 14-Maj-2013 kl. 13:27 |
|
Jeg kommer til byggemøde:
Martin Nygaard
Matias Bendtsen
og så må Carsten gerne melde sig, eller komme med en dato der passer bedre.
|
|
|
Matias bendtsen
|
![]() |
|
Martin.Nygaard
Liftarm
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 14-Maj-2013 kl. 12:29 |
|
Det blev ikke til megen byggemøde lige op til Klodsfest, men I er alle velkommne igen ! Matias og jeg foreslår Weekenden 1-2 juni??
|
|
|
|
|
![]() |
|
Martin.Nygaard
Liftarm
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 03-April-2013 kl. 16:45 |
|
Denne weekend er ikke en mulighed - men regner stærkt med næste weekend - alle er velkommene!
Lørdag d. 13 ???
|
|
|
|
|
![]() |
|
Matias.Bendtsen
Tagsten
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 03-April-2013 kl. 10:39 |
|
Er der slet ingen der gider bygge med os? Jeg kan på søndag, og begge dage i næste weekend, men på lørdag holder min mor fødselsdag om aftnen, så det bliver lidt presset.
|
|
|
Matias bendtsen
|
![]() |
|
Martin.Nygaard
Liftarm
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 01-Marts-2013 kl. 14:13 |
|
Det er da godt du kan invitere til byggemøde, nu jeg selv glemmer det.
Hvad passer jer bedst? For mig ligemeget.
|
|
|
|
|
![]() |
|
Matias.Bendtsen
Tagsten
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 01-Marts-2013 kl. 11:12 |
|
Skal vi sige weekenden inden KF, så vi kan bytte modeller?
Det bliver så d. 13 eller 14 april, medmindre der andet der passer bedre. Kommer til byggemøde Martin Nygaard Matias Bendtsen |
|
|
Matias bendtsen
|
![]() |
|
Martin.Nygaard
Liftarm
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 06-Januar-2013 kl. 17:07 |
|
Giv mig et praj, så planlægger jeg det efter hvornår du er nordenfjords!
![]() Redigeret af Martin.Nygaard - 06-Januar-2013 kl. 17:10 |
|
|
|
|
![]() |
|
Allan.Clausen
Tagsten
Medlem siden: 26-Maj-2009 Sted: Denmark Region: Lolland-Falster Status: Offline Point: 349 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 06-Januar-2013 kl. 17:02 |
|
Hej Martin.
Jeg ville gerne deltage, men d. 2-3 feb. har jeg desværre andre planer, da jeg bliver 40 om lørdagen Men vi har planer om en tur til Nordjylland i nærmeste fremtid, men endnu ikke fastlagt hvornår endnu, så jeg holder bare øje med hvad dato i finder ud af, og så må vi se om det passer sammen. Mvh Bondemand Clausen
|
|
|
Allan Clausen
|
|
![]() |
|
Martin.Nygaard
Liftarm
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 06-Januar-2013 kl. 16:47 |
|
Så bliver der igen truttet i trut-hornet, og der indkaldes til byggemøde den dag i feb. som passer interesserede bedst muligt! kom glad med forslag. Jeg fortrækker selv d. 2. eller 3. februar.
|
|
|
|
|
![]() |
|
Carsten.Thomsen
Liftarm
Medlem siden: 26-Januar-2004 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 4842 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 18-Oktober-2012 kl. 16:29 |
Jeg beklager meget, drenge, men jeg må desværre melde afbud til det ellers altid superhyggelige byggehyggemøde på Pjalteborg Gods. Jeg skal hjælpe min søde mor med at flytte sit jordiske gods, idet hun med kort varsel (for knapt 14 dage siden) har fået et rækkehus, som hun kan få nøglerne til her inden den 1. november. Så hun skal have lavet nogle praktiske ting, som involverer min boremaskine, malerpensler, etc., etc. i den kommende weekend. I må have et godt byggehyggemøde - og så håber jeg at kunne deltage i løjerne næste gang
|
|
![]() |
|
Matias.Bendtsen
Tagsten
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 17-Oktober-2012 kl. 18:09 |
|
perfekt, modellerne er pakket og har været det i over en uge pga. renovering af stuen.
|
|
|
Matias bendtsen
|
![]() |
|
Martin.Nygaard
Liftarm
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 17-Oktober-2012 kl. 18:01 |
|
Hvis I kommer omkring ni eller senere, vil det være fint. Det hele slutter klokken 5 senest, da jeg har aftaler lørdag aften.
|
|
|
|
|
![]() |
|
Martin.Nygaard
Liftarm
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 09-Oktober-2012 kl. 17:14 |
|
Jeg (regner med at jeg) kommer til Byggehyggemøde lørdag den 20. oktober 2012 på Pjaltenborg Gods i Borup City:
Martin Nygaard Matias Bendtsen Carsten B. Thomsen Nicolaus Jensen |
|
|
|
|
![]() |
|
Nicolaus.Jensen
Plade
Medlem siden: 19-Maj-2010 Region: Vendsyssel Status: Offline Point: 87 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 09-Oktober-2012 kl. 17:06 |
|
|
|
Nicolaus Jensen
|
|
![]() |
|
Besvar
|
Side 123> |
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |